ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


 Simona Halep este cea mai simpatizată persoană publică din România la ora actuală, fiind urmată de Andi Moisescu, Smiley, Ion Țiriac și Andra, potrivit celui mai recent studiu ''Influence Me'', realizat de Starcom Mediavest Group în parteneriat cu iVox.

Studiul a avut ca obiectiv identificarea principalilor influențatori în decizia de cumpărare a românilor, în cinci domenii diferite: telecom, retail, financiar, modă și medical.

Actorii, cântăreții, sportivii, oamenii de afaceri și prezentatorii de radio și TV sunt categoriile de persoane publice cele mai potrivite pentru a crea o legatură emoțională puternică între brand și consumator, pentru a-l determina pe acesta să încerce noi produse, potrivit Agerpres.

Pavel Bartoș, Florin Piersic, Horațiu Mălăele, Alexandru Arșinel, Stela Popescu și Dan Puric sunt actorii care conduc în preferințele publicului. Prezentatorii radio și TV sunt cei mai indicați să reprezinte imaginea brandurilor telecom, datorită experienței dobândite în cariera media. Cei mai apreciați de public sunt Andi Moisescu, Teo Trandafir, Andreea Esca.

În categoria bloggerilor, cei mai apreciați de cititori sunt Tudor Chirilă, Mihai Bendeac, Victor Ciutacu și Adi Hădean.

Cei mai apreciați oameni de afaceri din România sunt Ion Țiriac, Camelia Șucu, Dan Șucu, Dragoș și Adrian Pavel.

O categorie specială de persoane publice care ar putea reprezenta diverse branduri și tipuri de produse, dar fără să aibă neapărat cel mai mare impact asupra consumatorilor sunt sportivii. Simona Halep este sportiva cea mai plăcută la ora actuală și cea care aduce cel mai mare beneficiu de imagine pentru brandurile cu care se asociază, următorii în clasament fiind Lucian Bute, Cătălina Ponor, Gabriela Szabo sau Sandra Izbașa.