ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Simona Halep va disputa finala de la Australian Open fără a avea vreun sponsor tehnic, după ce firma germană Adidas a decis să nu mai prelungească înțelegerea cu sportiva din România aflată pe locul 1 în clasamentul WTA.

Într-o intervenție foarte dură, Navratilova i-a criticat vehement pe nemții de la Adidas, care nu au reușit să prelungească înțelegerea cu Simona, scadentă la finalul anului trecut. 
  
Navratilova a spus că Simona plătește prețul că este femeie și că ar fi victimă unei discriminări. 
  
„Este ridicol! Nu știu ce s-a întâmplat cu Adidas... Dar asta nu i s-ar fi întâmplat niciodată unui bărbat! Sunt sigură că Simona va găsi un nou sponsor, dar faptul că nu are unul este de neînțeles și incredibil pentru mine, în sensul negativ al cuvintelor”, a spus Navratilova, într-un interviu pentru Le Temps

„Care e problema? Ce dacă e româncă? Nu le place că nu e înaltă și blondă? Simona este o femeie remarcabilă, cu o personalitate grozavă! Este foarte profesionistă atât pe teren cât și în afara lui, iar fanii o iubesc! Acesta este felul de femeie pe care îl vrem drept model pentru copiii noștri”, a mai spus spoertiva care are în palmares 18 titluri de Grand Slam.
 
Simona Halep va juca sâmbătă în finală la Australian Open purtând o ținută comandată pe internet. Conform cotidianului spaniol El Pais, ea are acum o ofertă de la Nike de 1,3 milioane de euro pe an.

"Nike îi oferă 1,3 milioane de euro pe an, dar Halep continuă deocamdată în faimoasa sa rochie roșie. Este numărul unu pe teren, dar din punct de vedere financiar este în urma mai multor jucătoare”, scrie jurnalul spaniol.