Storey: Tentativa de lovitură de palat a eșuat
Saga companiei britanice Rich Energy, sponsor al echipei Haas, frizează din ce în ce mai mult ridicolul. Compania de băuturi energizante a declanșat un război al declarațiilor, după ce a postat un mesaj pe Twitter în care susținea că a decis să nu mai sponsorizeze Haas, invocând „performanța slabă” a echipei americane.
Ulterior, compania a început să posteze alte mesaje pe Twitter, negând faptul că ar fi postat primul mesaj, susținând că este vorba doar de „acțiunile necinstite ale unui individ”, și insistând că sponsorizarea pentru Haas merge mai departe.
Citiți știrea completă AICI
Pe același subiect

Ski în secolul XXI

Liga 1 2019/2020: Program, Rezultate, Clasament. Etapa 2 Play Off

Liga 1 2018/2019, rezultate și clasament final

Oferte la superlativ: Află cum poți folosi voucherul pentru biciclete la Veloteca

Așa-zisul caz de „rasism” cu arbitrul român Colțescu în centru, comentat de jurnaliștii italieni: „Circul Black Lives Matter a fost activat imediat, dar vă rugăm să ne spuneți, aici, cine a murit? Ar trebui românii să-și modifice vocabularul?”

7 mai 1986: Steaua a cucerit Cupa Campionilor Europeni. VIDEO Imagini istorice
Recomandările noastre

Steagul verde legionar a fost instalat pe Capitoliu încă de pe 6 ianuarie. Avem dovada! Trump, un Ceaușescu încă neexecutat

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)