ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Scăderea standardelor în învățământul românesc și nu numai este o realitate. Din păcate, trendul este încurajat de la vârful statului, iar ultimul exemplu în acest sens este reprezentat de către îndemnul noului Ministrul al Educației, Monica Anisie(FOTO).

Ea le-a cerut profesorilor ca să dea dovadă de „vocație și tact pedagogic” în aceste zile, în care majoritatea elevilor trec prin teze. „Sunt convinsă că veți realiza evaluări prietenoase, pe care copiii să le înțeleagă și să le întâmpine cu seriozitate și confort”, a scris ea pe facebook.

Iată mesajul integral:

„Dragi colegi profesori,

După cum bine știți, anul școlar 2019-2020 are o altă structură față de anii anteriori. Semestrul I este de doar 15 săptămâni, cu toții fiind puși în situația de a ne replanifica activitățile, astfel încât să asigurăm un bun proces de predare-învățare-evaluare.

Astfel, aflându-ne în perioada susținerii tezelor, consecventă principiului pe care l-am expus în nenumărate rânduri, acela de a pune în centrul atenției ELEVUL, vă rog, să ne amintim cu toții că:
… emoțiile sunt parte din viața școlii și copiii învață aici să le gestioneze;
… tranzițiile (clasa a V-a, clasa a IX-a) reprezintă o etapă importantă în viața fiecărui copil, ce necesită un sprijin la începutul școlarității, pentru a le putea îmbunătăți șansele de reușită;
… și, nu în ultimul rând, că la începutul de drum al formării noastre, am învățat că profesorul este definit de două trăsături fundamentale: vocație și tact pedagogic, puse în slujba elevilor.

Pentru toate acestea, dragi colegi, sunt convinsă că veți realiza evaluări prietenoase, pe care copiii să le înțeleagă și să le întâmpine cu seriozitate și confort.

Vă mulțumesc și vă asigur de întreaga mea considerație pentru întreaga dăruire.

Profesor Monica Cristina ANISIE”. 
 
O analiză comparativă a Bacalaureatului la disciplina istorie arată că în România subiectele sunt mult mai puțin solicitante decât cele din Ungaria sau Franța.