Rețelele prin care propaganda LGBT pune mâna pe Universul Copiilor

Înmulțirea numărului de personaje și de teme LGBT în emisiunile pentru copii din ultimii zece ani nu este întâmplătoare. Ea este consecința așa-zișilor „creatori queer” care promovează agenda LGBT și colaborează cu principalele rețele de divertisment
Un amplu documentar realizat de Entertainment Insider scoate în evidență înmulțirea mesajelor LGBT în programele pentru copii și explică că „meritul” acestui fenomen îl au activiștii LGBT din aparatul de creație.
„Creșterea reprezentării diversității de gen nu este o coincidență”, scrie Insider.
„Emisiunile create și realizate de homosexuali, transgenderi și non-binari sunt în bună parte responsabile de afluxul de personaje non-binare și trans din programele pentru copii.”
Una dintre modalitățile prin care activiștii au realizat acest lucru a fost prin ocolirea procesului tradițional de angajare datorită meritelor, și căutarea de noi membri ai personalului care să fie membri ai comunității LGBT.
Taneka Stoffs, o scenaristă cu „genul fluid” de la serialul de desene animate Steven Universe: Future, a declarat pentru Insider că creatoarea non-binară, bisexuală, Rebecca Sugar „s-a făcut luntre și punte” pentru a se asigura că emisiunea este conform standadelor „inclusive” și că noile talente sunt căutate pe rețele ca Twitter sau Tumblr mai degrabă decât prin modalitățile clasice de angajare.
„Conținut queer (de orice altă orientare decât cea hetero) și numeroși creatori queer înseamnă că nimeni nu trebuie să se simtă izolat așa cum m-am simțit eu”, a declarat Sugar.
Un prezentator transgender, Shadi Petosky, a declarat pentru Insider că activiștii LGBT nu se mulțumesc doar să primească roluri și funcții în industria de divertisment, ei doresc să se asigure și că în emisiuni apare conținut LGBT.
Iar acest lucru nu s-a petrecut cu ușurință, spune Petosky, care afirmă că „au fost mici certuri, și bătălii, și suspendări” de-a lungul procesului de producție.
„A trebuit să lupt cu ajutorul GLAAD (organizație militantă pro-LGBT) pentru a introduce cuvântul «Pride», în loc de «Rainbow Parade» sau mai știu cum”, a spus Petosky.
Într-adevăr, GLAAD a convins Hollywood-ul să mărească reprezentarea agendei LGBT în emisiunile de televiziune, iar mai multe rețele, inclusiv Nickleodeon, PBS și Cartoon Network, s-au înhămat la acest efort.
Asistăm în prezent la un adevărat val LGBT în emisiunile pentru copii: în perioada 2017-2019 s-a înregistrat o creștere cu 222% a numărului de personaje și teme cu această caracteristică, scrie Breitbart.
Astăzi, a ajuns practic imposibil să găsești un serial TV pentru copii fără un personaj Gay sau o temă LGBT.
Breitbart a repertoriat 259 de personaje Gay în desene animate și seriale TV destinate copiilor.

Anul trecut, Disney a prezentat în Duck Tales un personaj care are doi tați Gay.
În 2019, emisiunea de pe Discovery Family, My Little Pony, a prezentat un cuplu de poney lesbiene.
În același an, Arthur de pe PBS a prezentat în primul sezon o nuntă între homosexuali.
Săptămâna trecută, actrița Kirstie Alley a avertizat că copiii sunt expuși „la tot ce poate fi mai pervers pe toate ecranele” și a avertizat că Hollywoodul împinge societatea să fie atât de libertină încât va ajunge curând să „susțină” pedofilia pentru că reprezintă „iubire față de copii”.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Mort subit după vaccin, în floarea vieții - a debutat post-mortem...

Liga Studenților Iași și președintele de onoare Silvian Emanuel Man au fost atacați brutal de PNL-iștii locali

Scrisoarea Alianței Părinților către toți candidații la prezidențiale: ”Sunteți de acord cu...?”

Europarlamentarul Șerban-Dimitrie Sturdza solicită ministrului Educației al Ucrainei și Comisiei Europene să aprobe limba română în locul celei ”moldovenești” în școlile din Odesa

Doliu în lumea universitară! Renumit lector, moarte fulgerătoare, la doar 45 de ani. A promovat vaccinarea "sigură și eficientă" la ASE

Camelia Suruianu: Poezia, delictul grav al lui Vasile VOICULESCU. + 26 aprilie 1963 - 62 de ani de la moartea sa
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (3)