ANCOM, autoritatea de reglementare în comunicații, vrea să introducă o perioadă de probă pentru contactele de aboonament la telefonia mobilă, mai mulți utilizatori reclamând probleme cu semnalul după ce semnaseră contractele.

Perioada de probă va fi însă aplicată numai contractelor care nu prevăd acordarea de echipamente în mod promoțional. Potrivit lui Cătălin Marinescu, președintele ANCOM, dacă un abonat va constata, în perioada de probă, că nu poate utiliza respectivele servicii la nivelul calitativ asumat de operator, acesta va putea denunța unilateral contractul fără plata penalităților de reziliere anticipată.

"Acest demers al Autorității vine pe fondul mai multor plângeri primite de la utilizatori în privința calității serviciilor de comunicații, ANCOM înregistrând în perioada 2015-2016 peste 300 de reclamații pentru serviciile de telefonie mobilă și aproape 100 astfel de reclamații pentru serviciile de internet mobil. Căatoate demersurile de reglementare ale Autorității, și acesta va avea la bază o analiză atentă a problemelor identificate și a soluțiilor optime, care vor putea fi adoptate, desigur, în urma unui proces de consultare publică", a precizat șeful autorității la solicitarea Hotnews.

Inițiativa ANCOM face parte din strategia de acțiune pentru perioada 2016-2020 adoptată azi de autoritatea de reglementare în comunicații.


2% din impozitul pe salariu
Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a siteului ActiveNews România, nu către stat. Companiile de publicitate și multinaționalele nu ne iubesc. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Familia, Credința și Țara.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.