Când o persoană intră pe site-ul de cumpărături, compania știe totul despre ea, inclusiv ce a făcut în ultimii ani, a afirmat, miercuri, managerul de Resurse Umane al eMAG, Cosmin Dodoc, la conferința internațională „HR Uncovered”. Ulterior, administratorul a precizat că a făcut această afirmație „doar ca om de Resurse Umane”, informează Agerpres

Întrebat despre strategia de profilare a angajaților, reprezentantul eMAG a explicat că echipa internă de marketing a companiei acționează atât pe acest segment, cât și pe analiza istoricului activităților clienților pe site.

„Pe zona de profilare de angajați lucrăm cu echipa noastră de marketing. Noi funcționăm și ca o agenție internă de marketing, nu lucrăm cu agenții, avem o echipă de marketing foarte puternică, fie că vorbim de research, fie că vorbim de targetare. În momentul în care intri pe eMAG, noi cam știm totul despre tine, ce ai făcut ultimii ani, așa că...”, a glumit Cosmin Dodoc.

Acesta a explicat că magazinul de cumpărături online folosește tehnologia pentru a își ghida clienții spre produsele care îi definesc, motiv pentru care este urmărit istoricul activităților pe site. 

„Gândiți-vă cât de greu e să găsești un produs într-un hipermarket cu câteva zeci de mii de produse! Drumul este cu atât mai dificil de găsit într-un magazin online cu peste șase milioane de produse. Utilizăm tehnologia ca să îl ajutăm pe client să își găsească repede produsul dorit și să i se livreze în cele mai bune condiții. La asta mă refeream când am zis de istoricul clientului pe site”, a explicat pentru AGERPRES Cosmin Dodoc.

Cu toate acestea, reprezentantul companiei a ținut să precizeze că nu informația este totul pentru succesul afacerii, ci și modul în care te adresezi oamenilor, care „nu sunt niște roboți”.

„Lucrăm cu echipa internă inclusiv pe zona de campanii media sau de campanii pe social media, facem profilare cu ei, că vorbim de targetare 18-22 de ani, call-center, adică ne ajută foarte mult pe zona asta, și inputul lor e foarte valoros. Da, cu down-size-ul de rigoare: în momentul în care clientul e pe primul loc, echipa noastră de marketing s-ar putea să ne ajute puțin mai greu decât dacă am lucra cu cineva extern, dar încercăm să dezvoltăm competențele astea inclusiv în echipa de HR. Am specializat pe cineva pe zona de digital, cumva să 'furăm' knowledge-ul din echipa de marketing și să îl aducem la noi să ne descurcăm de unii singuri. Să știți că nu este doar despre date, e și despre oameni, de asta suntem aici. Oamenii nu sunt niște roboți aici”, a concluzionat managerul pentru Resurse Umane al companiei. 

Dragă cititorule,
dacă ți-a plăcut acest articol, te rugăm ceva.

De peste 5 ani, ActiveNews este vocea pe care sute de mii de români o primesc în fiecare zi, dar care în același timp fisurează stabilimentul politic și economic care dorește să supună și România.

ActiveNews este un site independent din punct de vedere editorial, ceea ce înseamnă că ne stabilim singuri prioritățile și strategia. Jurnalismul nostru este liber de influențe comerciale și nu este influențat de către moguli, milionari sau acționari.

Nimeni nu-l editează pe editorul nostru. Nimeni nu ne direcționează opiniile.

Aceste aspecte sunt de o importanță critică într-o țară în care mass-media corporatistă face legea. Într-o Românie în care interesele economice ale marilor jucători dictează reacția presei, și nu interesul pe termen lung al acestui popor.

ActiveNews este singurul loc din .ro unde ați putut citi despre fapte și oameni care altfel nu ar fi apărut niciodată pe piața media din România. Știi bine asta.

Am câștigat împreună multe bătălii, văzute și nevăzute, dar Țara are nevoie de mai mult decât simpla noastră supraviețuire. Țara Noastră are nevoie de jurnalism curat, scris cu gândul la valorile pe care le-am primit de la înaintașii noștri. Țara noastră are nevoie de curaj pentru a expune impostura și trădarea, iar pentru asta e nevoie de informație. Informație, nu diversiune sau divertisment.

Implică-te Susține ActiveNews