Rețeaua de telefonie mobilă Orange a avut probleme tehnice marți seară în România, fiind afectate atât serviciile de voce cât și cele de date, furnizate către aproximativ jumătate dintre clienți, potrivit Capital.ro 

Problemele au început marți după ora 17:00, afectând atât abonații, cât și utilizatorii de cartelă preplătită. Aceștia nu au putut nici iniția apeluri și nici să se conecteze la Internet de pe telefonul mobil. 

Orange România își cere scuze și oferă o explicație pentru dificultățile întâmpinate marți seară de utilizatorii săi.

„În acest moment, intampinam dificultati in ceea ce priveste utilizarea serviciilor de voce si date in zona ta. Tehnicienii nostri lucreaza deja la remedierea incidentului. Iti multumim pentru intelegere si iti cerem scuze pentru neplacerile create” Roxana – Orange Facebook Team, este mesajul transmis de un operator al Orange România, citat de Capital.ro

Rețeaua Orange a mai întâmpinat disfuncționalități temporare și anul trecut, când semnalul utilizatorilor săi a căzut după ce trei cabluri de fibră optică au fost secționate în regiuni diferite din țară. La acea vreme, operatorul de telecomunicații a explicat că secționări ale cablurilor de fibră optică au loc frecvent, însă, de obicei, consecințele acestora nu sunt resimțite de clienții rețelei.