În urmă cu zece ani, Yahoo era un competitor feroce al Google, promovându-și motorul de căutare în orice browser și în principal prin Yahoo Messenger. Vremurile de glorie au trecut, iar Yahoo se gândește să-și închidă prăvălia pe Internet permanent, potrivit playtech.ro.

Yahoo încă mai există. Are o pagină de internet destul de frecventată și un motor de căutare care încă funcționează deși, e la fel de împiedicat cam cum erau toate motoarele de căutare prin 2004. 
 
Yahoo este, aparent, coacționar la Alibaba, deținând 24% din acțiunile celui mai mare retailer online din China. În acest moment Yahoo! valoarează 31 de miliarde de dolari, în timp ce cota companiei în Alibaba e de aproximativ 32 de miliarde.

În plus, firma este, momentan, un conglomerat complicat deținut de mai multe firme, inclusiv Alibaba care, la rândul ei, deține o parte importantă din Yahoo! și Yahoo! Japonia. Afacerile de bază ale Yahoo!, adică publicitate și căutare online, valorează 13 miliarde de dolari, pe minus.

Consiliul director al companiei va lua, probabil, o decizie în privința ”vânzării” afacerilor online la sfârșitul săptămânii, conform unei surse de la Wall Street Journal.