ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, a anunțat că intenționează să schimbe sistemul de lucru cu publicul.

Primul lucru pe care îl va face noul primar va fi să desființeze ghișeele, iar apoi unească într-un sigur loc direcțiile din administrația locală pentru a-i da posibilitatea cetățeanului să își rezolve problemele într-un timp cât mai scurt.

Proiectul de desființare a ghișeelor de lucru cu publicul urmează să fie implementat din 2017.

"Vom avea mai multe modificări conceptuale asupra modului în care trebuie să funcționeze sistemul. În primul rând, conceptul de ghișeu pe care noi îl avem este, cum să spun, destul de neplăcut pentru noi, uneori umilitor. Simpla poziție pe care o ai, tu stând în picioare și el  în fața ta în poziție șezândă și aplecându-te de fiecare dată ca să spui ce ai de spus, nu e în regulă. E o barieră de comunicare. Vom sta frumos la măsuță și vom discuta civilizat, ca la bancă. Nu mai stăm cocoșați ca slugile", a declarat primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, potrivit romaniatv.net.

După desființarea ghișeelor, bucureștenii vor fi întâmpinați la Primărie de un funcționar public care va lucra ca un "consilier personal", ajutând cetățeanul să rezolve toate problemele la sediul central.

"De exemplu, un cetățean care trebuie să plătească locul de parcare, să își ia o autorizație de construire și un certificat de handicap Nu se va mai plimba prin tot sectorul după documente. Toate acestea vor putea fi obținute direct de la sediul Primăriei. NU va mai fi nevoie, ca acum, să se ducă la Taxe și Impozite locale pe Nițu Vasile, apoi pe str. Enache Ion din Apărătorii Patriei să își ia certificatul de handicap și apoi pe strada Străduinței să plătească. Toate aceste lucruri trebuie să se întâmple în același punct, nu în tot sectorul", a explicat edilul Sectorului 4 care a menționat că toți directorii direcțiilor din subordine vor avea biroul în Primărie pentru a putea semna și elibera documentele pe loc.