Proiect ROMÂNESC, primul de acest gen din sud-estul Europei: Un tunel de vânt, un motor făcut la Electroputere Craiova și adrenalină
În curând, pasionații vor putea practica un nou sport și în țara noastră. Totul în urma unui proiect sută la sută românesc, Freelo
Tunelul de vânt aerodinamic are un diametru de 4,5 metri. Arată ca un cilindru din sticlă. La bază se află un motor care împinge aerul cu o viteză de 80 de metri pe secundă.
Te poți ridica la 15 metri în doar câteva secunde, cu ajutorul unui motor care împinge aerul. Un instructor te ajută să îți menții echilibrul, iar după ce te obișnuiești, adrenalina își spune cuvântul.
Tunelul este primul proiect de acest gen din sud-estul Europei. O inițiativă sută la sută românească inițiată de compania KEI Development, fabrica Electroputere Craiova fiind cea care a ajutat la realizarea motorului de propulsare a aerului în plan vertical, potrivit digi24.ro.
Cei care vor dori să își testeze limitele pot simula inclusiv căderi libere. La nouă milioane de euro se ridică investiția inițiată de cei patru tineri români. ,
Motorul este special proiectat pentru tunelul de vânt găzduit de centrul de agrement FREELO din București care va fi deschis în toamna acestui an.
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)