ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


O aplicație gratuită care promovează Capitala a fost lansată în urmă cu o săptămână. ”Bucharest City” adună la un loc informații despre atracțiile turistice, monumente istorice, restaurante tradiționale și servicii utile, anunță Digi 24.

Alex Filip spune că a creat aplicația pentru turiști, dar aceasta poate fi utilă și localnicilor.

„Găsești o agendă bogată de evenimente, restaurante, cafenele, cluburi, atracții turistice, 80 de atracții și 6 rute. O rută a comunismului, o rută a secretelor din București”, spune Alex Filip, inițiatorul aplicației

Bucharest City a avut peste 7 mii de utilizatori într-o săptămână, iar primii turiști care au testat-o sunt încântați.

„După cum poți vedea, acesta este Ateneul Român, care este chiar aici. Pentru că totul este în funcție de distanța la care te afli. Asta e bine! Îmi place”, spune un turist.

„Tu ești din Brazilia și tu din Egipt. Oamenii, istoria, politica sunt asemănătoare deși sunt în colțuri diferite ale lumii”, adaugă un turist.

Bucureștiul are încă un atu în lupta pentru câștigarea titlului de Capitală Culturală Europeană.

„Este o idee extraordinară, o încurajăm. Încercăm chiar în standurile noastre acum să implementăm tot felul de soluții IT inovatoare făcute de tineri pentru a dimaniza standurile, a promova România pe gustul tuturor”, spune Raluca Anghel, directoare în cadrul Autorității Naționale pentru Turism.

Bucureștiul este vizitat în fiecare an de aproape două milioane de turiști, de patru ori mai mulți decât la începutul anilor 2000.