Andreea Ghenoiu (foto, dreapta), Group Creative Director al agenției independente Jazz, reprezintă România la Eurobest, în secțiunea Promo & Activation, anunță oficialii de relații publice Cannes Lions România. Potrivit reprezentanților de comunicare, pe lista scurtă a propunerilor de jurați s-au mai regăsit Sebastian Olar, Publicis și Andrei Cohn, Cohn&Jansen, anunță adplayers.ro.

Andreea Ghenoiu a vorbit despre numirea ei în juriul Eurobest.

„Pentru mine este prima experiență de jurat într-un festival internațional. Și ce festival! După cum îi spune și numele „best of the best”. Abia aștept să văd și să analizez cele mai bune lucrări din lume alături de super profesioniști despre care am citit în Adweek sau Contagious. Cu siguranță voi învăța multe și asta mă entuziasmează.”

„Alegerea Andreei este o recunoaștere a talentelor noului val și un compliment implicit pentru independenții care se încăpățânează să facă performanță mondială, în ciuda provocărilor de tot felul. Să ne amintim cine a câștigat aur la Cannes, din România, în ultimii 5 ani. Agenții independente – Jazz+Rogalski Damaschin, agenții care mai întâi au făcut istorie ca independente – Cohn & Jansen JWT, două echipe de Young Lions de la The Alternative School și o multinațională - Geometry. Concluzia? Industria se schimbă și, din perspectiva mea de observator, Andreea e un simbol al acestor schimbări, inclusiv al celor care vizează șansele la exprimare pentru toate femeile inteligente, talentate și ambițioase ale comunității creative de la noi”, a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul Lions Festivals în România.

Andreea Ghenoiu este Group Creative Director la Jazz de trei ani. La Jazz, ea a lucrat pe branduri naționale și internaționale precum Avon, Groupe Societe Generale, Provident, Muller, Medlife, PepsiCo. În ultimii 3 ani, Jazz a devenit una dintre cele mai premiate agenții independente din România, reușind în 2016 să obțină primul leu de aur la Cannes, pentru o agenție românească independentă. 

Ghenoiu a inițiat și a lucrat la proiectul câștigător – „Oprește Barbaria, Salvează Ciocârlia” – prima campanie care a schimbat o lege în România cu 0 buget. Ideea campaniei, premiată cu aur în recent lansata categorie Lions Entertainment, a apărut după ce Andreea a auzit la radio despre legea mult prea permisivă a vânătorii care dădea liber la masacrarea ciocârliilor, simbolul muzicii românești. Aceeași campanie a câștigat și Gold Effie, numărându-se, astfel, printre cele 15 campanii din lume care au câștigat ambele premii în 2016, conform Gunn Report.


2% din impozitul pe salariu
Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a siteului ActiveNews România, nu către stat. Companiile de publicitate și multinaționalele nu ne iubesc. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Familia, Credința și Țara.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.