ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Compania Nielsen a luat decizia de a măsura audiențele talk-show-urilor TV nu doar pe Twitter, ci și pe alte două rețele de socializare celebre, Facebook și Instagram, informează variety.com.

Atunci când Nielsen a lansat produsul "Twitter TV Ratings" în toamna anului 2013, compania spera să monitorizeze în acest fel o mare parte dintre conversațiile referitoare la talk-show-urile TV care au loc în universul rețelelor de socializare. Compania a decis de curând că trebuie să extindă acest nivel de monitorizare, deoarece multe dintre acele conversații au loc în afara rețelei Twitter.

Nielsen va monitoriza mai întâi Facebook, iar, mai târziu, Instagram, pentru a măsura nivelul conversațiilor privind talk-show-urile de televiziune prin intermediul mesajelor publicate de internauți pe aceste rețele de socializare, în discuțiile lor cu prietenii, cu membrii familiilor lor, admiratorii lor sau cu publicul general.

Noul instrument de măsurare a audienței se va numi, potrivit Mediafax, "Social Content Ratings" și va deveni disponibil în prima jumătate a anului 2016 pe toate piețele în care "Nielsen Twitter TV Ratings" operează deja în prezent: Australia, Italia, Mexic și Statele Unite.