Coca-Cola a ales să se promoveze printr-o reclamă exrem de ciudată în care un frate și o soră concurează pentru simpatia unui tânăr aflat pe marginea unei piscine.

Reclama face propagandă homosexualității și prezintă o adolescentă care îl privește, de la o fereastră aflată la parter, pe un tânăr care curăță o piscină, în timp ce fratele ei face același lucru de la o fereastră aflată la etaj.

Cei doi frați aleargă spre frigider și încearcă să se împiedice unul pe celălalt în această cursă, pentru a ajunge la o sticlă de Coca-Cola, rece, și să o ofere tânărului de pe marginea piscinei, pe acordurile cântecului italian ”Come Prima” care sunt difuzate în fundal. În ciuda eforturilor depuse de cei doi frați, în momentul în care ei ajung lângă piscină, ei constată că mama lor a fost mai rapidă și îi oferise deja tânărului în cauză o sticlă de Coca-Cola.

Noua reclamă nu conține dialoguri și reprezintă unul dintre cele patru spoturi publicitare ce au fost incluse în noua campanie globală a companiei americane.
 
Prin această reclamă se profită de notorietatea brandului, care este cel mai cunoscut din lume, pentru a promova homosexualitatea.


2% din impozitul pe salariu
Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a siteului ActiveNews România, nu către stat. Companiile de publicitate și multinaționalele nu ne iubesc. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Familia, Credința și Țara.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.