ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice sumă este binevenită. Doamne, ajută!


Regizorul și publicistul Iulian Capsali s-a trezit, din nou, cu accesul blocat la contul de facebook, după ce a luat poziție împotriva deciziei retailer-ului german Lidl de a elimina crucea de pe ambalajul unui produs grecesc.

„Împărăția morții sufletești e mai rea decât moartea


Să nu ne facem iluzii, scoaterea crucilor de pe ambalaje precede dărâmarea, pe stil bolșevic, a crucilor de pe turlele bisericilor. Corporatocrația lucrează la aseptizarea spațiului public, până când nu va mai rămâne niciun relief identitar. Nu numai credința creștină este vizată, dar și ordinea naturală: se ''aseptizează'' sexele, se desființează Familia șamd.; este "aseptizată" și cultura, inclusiv memoria istorică a neamului. 

Corectitudinea politică (marxismul cultural), sexomarxismul, astea se constituie în ultima ciumă totalitară a Istoriei. Și avem datoria să luptăm împotriva ei până la ultima picătură de energie și, de va fi nevoie, de sânge”, a scris Capsali pe facebook, fapt ce a atras mânia administratorilor rețelei din România. 
 
Aceștia i-au blocat accesul lui Capsali la contul personal de facebook pentru șapte zile, publicistul rămând doar cu pagina publică.
 
Nu este prima oară când Facebook se supără pe Capsali: în 2015, rețeaua lui Zuckerberg i-a eliminat temporar contul chiar în mijlocul unei conversații. Regizorul fusese raportat de către niște apărători ai „corectitudinii politice”.