Compania de retail online E-mag a desfășurat, în perioada 20-22 iunie, o campanie publicitară sub sloganul „Revoluția prețurilor”.  În clipul rulat la televiziuni s-au folosit, însă, din plin, simboluri comuniste, inclusiv steagul roșu și steaua, cu trimitere evidentă către revoluția bolșevică din Rusia, de la a cărei declanșare se împlinesc 100 de ani în 2017.

Mai mult, o secvență a clipului pare să evoce celebra imagine a propagandei cu Lenin care vorbește aplecat peste capetele simpatizanților comuniști, care întind mâinile către liderul sovietic.


Revoluția bolșevică, a cărei apologie a făcut- Emag, a dus la instalarea unuia dintre cele mai sălbatice regimuri politice din istorie, care a făcut zeci de milioane de morți numai în Rusia și alte câteva zeci de milioane în întreaga lume, inclusiv în România.

Steagul roșu și steaua comunistă au fost simboluri aduse de tancurile sovietice în România după capitularea de la 23 august 1944, fiind folosite ca simboluri de stat până în 1989.

Conform estimărilor făcute de Florin Matrescu în cartea sa „Holocaustul rosu”, numărul persoanelor care au suferit în regimul comunist depășeste 3 milioane. În plus, perioada „revoluției” emag, coincide cu aniversarea războiului pentru reîntregirea țării, bătălie dusă chiar împotriva regimului bolșevic a cărui apologie o face Emag.

De asemenea, 2017 este an comemorativ pentru mărturisitorii creștini din închisorile comuniste în Biserica Ortodoxă Română.



2% din impozitul pe salariu
Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a siteului ActiveNews România, nu către stat. Companiile de publicitate și multinaționalele nu ne iubesc. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Familia, Credința și Țara.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.