ProTV, liderul de audiență național, a fost cumpărat de ruși. Prin proxy la un miliardar ceh care are grosul afacerilor în Rusia.

KanalD, care suflă în ceafa ProTV la audiențe și la țară îl depășește cu mult, este oficial canalul Turciei, și o platformă pentru interesele turcești în România. Care interese nu se reduc la băgarea pe gâtul românilor a unor telenovele proaste și emisiuni de divertisment și mai proaste.

Realitatea TV a trecut oficial cu arme și bagaje la PSD, prin întoarcerea în PSD a lui Cosmin Gușă.

Digi24 este unitate militară cu agendă declarată pro-LGBT și anti-Biserică; și instrument de spălat pe creiere hipsterii corporatiști.

TVR e platformă de lobby pro-LGBT. Este de altfel singura televiziune unde liderul Coaliției pentru Familie a fost huiduit în platou anul trecut, la Referendum.

Cartoon Network și Disney, principalele posturi pentru copii, sunt și ele înregimentate cu arme și bagaje în lobbyu’ LGBT.

În online, Hotnews și G4Media sunt site-uri „cu epoleți”, proxy-uri pentru aripa Macron/Franța și implicit pentru Cioloș. Adevărul trage de vreo cinci ani pentru tabăra din servicii care-l susține pe Iohannis. Aproape tot ce înseasmnă presă „quality” online e înregimentat în tabăra globalistă și corectă politic și trage din toate pozițiile în suveranitatea națională, moralitate, credință.

De remarcat că cele mai mari două posturi TV din România sunt ale... rușilor și ale turcilor. Corectitudinea politică bruxelleză e bine reprezentată peste tot. Aproape că nu a mai rămas loc să respiri, atât de tare s-a împrăștiat ca un cancer. Îi așteptăm și pe chinezi să cumpere Antena 3.

Îmi scapă ceva? Anunțați-mă și pe mine dacă descoperiți vreun post românesc sau care să susțină interesele românilor, în lista asta. Să susțină normalitatea nici nu mai zic. Că normalitatea e în ziua de azi bătaia de joc a tuturor, așa cum vedem și prin zeflemeua sfidătoare a ălora care au pus-o în sloganul lui Iohannis.