ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


A ajuns vestea pe vârful meu de deal că există în România un „stat paralel” de care, fără cea mai mică teamă de ridicol, se teme partidul care guvernează țara noastră. Se teme atât de tare PSD de „statul paralel” încât au început să apară articole din partea European Jewish Press care arată acuzator cu degetul către Bruxelles dacă ar continua să susțină „abuzurile” DNA. Exploatând cu cinism sentimentul de culpabilitate al europenilor după crimele comise în cursul celui de-al doilea război mondial împotriva evreilor, aceștia nu ezită să diabolizeze în avans, prin „provizie” abuzurile pe care DNA le-ar comite la adresa cetățenilor de origină israeliană din Țara noastră.

Mă zgândăre discriminarea fățișă față de cetățenii români care ar putea fi subiectul acestor abuzuri (probabil contează pe capacitatea noastră de a ne descurca singuri, fără ajutor din exterior), precum și cunoscutele relații de prietenie (financiară) pe care domnul Liviu Dragnea le-a legat cu Tel Aviv, punând în sarcina poporului român inclusiv achiziția de turele pentru transportoarele blindate comandate la pachet odată cu sistemele de apărare „Patriot”, achiziție considerată frauduloasă și absolut inutilă de către însăși americanii beneficiari, precum informează ziariștii de investigație. 

Prima reacție citind rezoluția „Partidului-Stat” PSD, adoptată la Băile Herculane sub huiduielile poporului, rezoluție care înfierează cu mânie proletară „statul-paralel” a fost să sesizez instanța cu legitima cerere de a se efectua un control psihiatric amănunțit asupra semnatarilor acestui act, deoarece este de-a dreptul caraghios să te plângi de așa-zise abuzuri (încă nedovedite în instanță) asupra conducătorului suprem atunci când ești partid de guvernământ, ai pâinea și cuțitul. Îngrijorată de echilibrul psihic al celor ce adoptă pe bandă rulantă hotărâri de urgență ale guvernului ce până una alta fac Legea în țara noastră fără a beneficia de asistență de specialitate în războiul cu dușmanul imaginar (statul paralel), am decis să mă documentez, să văd dacă totuși nu or avea și ei dreptatea lor. Până la urmă toți românii simțim că ceva-ceva nu merge bine în Țara noastră. 

Cu uimire am descoperit chiar sub nasul nostru STATUL PARALEL, personificat prin Consiliul Județean Argeș. Consiliul Județean este acea entitate care decide toate treburile într-un județ, conduce, coordonează și îndrumă activitățile din tot județul, inclusiv ale consiliilor locale comunale și municipale. Vast program veți zice, care ar necesita cel puțin să existe din punct de vedere legal.

Ori, cu nonșalanță, Consiliul Județean Argeș recunoaște că primește, gestionează și cheltuie bani publici (fonduri naționale dar și europene) fără a avea personalitate juridică, lucru pentru care orice amărât de investitor român ar fi aspru pedepsit. Consiliul Județean Argeș consideră că și-a rătăcit personalitatea juridică în iulie 2006, atunci când a fost publicată în Monitorul Oficial Legea nr. 286/2006, pentru completarea Legii nr. 215/2001. Cu o totală neînțelegere a prevederilor legale care obligau Consiliile județene TOCMAI să efectueze niscavai demersuri să-și dobândească personalitate juridică, dumnealor au continuat din 2006 să primească și să cheltuie banul public în afara oricărui cadru legal, considerând că „merge și așa”.

Îngrijorată de situație, am sesizat Instituția Prefectului de Argeș asupra ilegalității funcționării sistemului economico-financiar al Consiliului Județean Argeș, în absența personalității juridice al acestuia. Îl întrebasem dacă CJ Argeș s-a constituit LEGAL, dacă acesta deține personalitate juridică, dacă și-a exercitat controlul asupra legalității funcționării acestei instituții din 2006, de când și-a „rătăcit” personalitatea juridică.

Prin „răspuns” evaziv (evitând de fapt să răspundă întrebărilor), Prefectul de Argeș refuză să clarifice situația juridică a instituției asupra căreia exercită controlul de legalitate, conform Legilor în vigoare. Domnul Prefect consideră că nu exercită controlul de legalitate DECÂT asupra hotărârilor adoptate de către ilegaliștii numiți consilieri județeni, atunci când organismul nu are personalitate juridică. Ce contează că nu există din punct de vedere juridic, că nu au sediu (acesta fiind prin definiție locul de exercitare al activității persoanei juridice), dacă i-a ales „boborul” dau hotărâri și gata, cine suntem noi să-i întrebăm de statut ?

Merită menționat faptul că domnul Constantin Dan Manu, Președinte al Consiliului Județean Argeș este PSD, precum a fost și Prefectul, Emilian Dragnea înainte de a renunța cu jale în suflet la calitatea de membru pentru a se face sub-prefect (apoi prefect), deoarece în acea perioadă nu avea voie să fie „vopsit” politic. 

Cu un acut sentiment de inutilitate, am depus totuși „plângere prealabilă” împotriva răspunsului Prefectului, arătându-i că a evitat în mod jenant să răspundă celor 4 întrebări puse, și că nu este frumos, în calitate de reprezentant al Guvernului în teritoriu să refuze să vadă „statul paralel” de care tocmai Guvernul se plânge, care funcționează fix în aceeași clădire ca și Instituția Prefectului Argeș (documente, AICI). 

Miloasă din fire, am anunțat totuși grava problemă scriind fostului consilier al primului-ministru, d-l Gheorghe Piperea, cu care avusesem anterior un schimb de corespondențe pe tema insolvabilității unei primării, ceea ce nu mi-a prins tocmai bine. Sătulă de autismul administrației, pe care orice cetățean ce a depus vreodată un memoriu Guvernului României îl cunoaște bine, l-am îndemnat să arate primului-ministru Tudose faptul că din 41 de Consilii Județene autohtone SEAP-ul cunoaște numai 17, UNSPREZECE ani după Legea care îi obliga să intre în legalitate, dobândind personalitate juridică. Nu am primit -evident- nici un răspuns.

Deoarece noi românii suntem descurcăreți, și mai ales animată de dorința de a face un pic de ordine în STATUL PARALEL, am sesizat OLAF-ul, acel organism european care se ocupă cu cercetarea fraudelor asupra banului public (fonduri europene). Dacă în România Prefectul consideră că „merge și-așa”, sunt puține șanse ca procurorii intra-comunitari să fie de acord cu această tristă zicală autohtonă, în special când este vorba de bani din fonduri europene încredințați te miri cui, fără licitații prin SEAP.

Prin urmare rămâne întrebarea asupra „statului paralel” cea mai importantă, nu cine l-a creat sau cine i-a permis funcționarea atâta amar de ani, ci întrebarea bazică a oricărui jurist penal, CUI BONO ? Cui profită ?