Dîncu: Revoltații de la Operă au fost civilizați, organizați și coezivi. Kobborg nu are cum să înțeleagă cum ne-a transformat comunismul, ce efecte se prelungesc

''Johan Kobborg, un mare artist contemporan, nu are cum să înțeleagă cum ne-a tranformat perioada comunistă si ce efecte se prelungesc până acum'', comentează vicepremierul Vasile Dîncu scandalul de la Operă, subliniind că artiștii români nu trebuie să excludă deschiderea spre proiecte ambițioase.
Într-o postare pe Facebook, el a vorbit despre cele două tabere ca ''lumea nouă ce mizează pe inovație și schimbare'' versus ''artiști pe care societatea i-a obosit și umilit, reticenți la schimbări și experimente''.
''Azi am stat trei ore la Opera Națională și încă aproape trei cu o altă delegație condusă de Johan Kobborg și Alina Cojocaru. În fiecare dintre cele două grupuri pasiune, emoție și dorința de a învinge punctul lor de vedere. Fiecare cu partea lui de adevăr și cu partea de intoleranță. Unii invocau nevoia de previzibilitate, de repertoriu stabil și management performant, artiști pe care societatea i-a obosit și umilit încât acum sunt reticenți la schimbări și experimente. Ceilalți mizează pe competiție permanentă, de inovație și schimbare. Criterii de performanță din altă lume, adică lumea nouă. Un singur numitor comun: povestiri despre managementul neperformant al instituțiilor noastre de cultură, lipsa de resurse, viziune și improvizația continuă'', a sintetizat vicepremierul conflictul.
El a negat că ar fi avut loc ieșiri lipsite de politețe.
''Revoltații de la Operă au fost civilizați, organizați și coezivi. Au ascultat o declarație cu un punct de vedere contrar fără sa huiduie și mulți chiar au aplaudat. Johan Kobborg, un mare artist contemporan, nu are cum să înțeleagă cum ne-a tranformat perioada comunistă si ce efecte se prelungesc până acum'', a susținut Dîncu.
El a subliniat că este nevoie de o decizie pe termen scurt, pentru a curma criza, și de un proiect pe termen mediu și lung, de un sistem de politici culturale moderne și inovative.
''Cred că o instituție de repertoriu, asa cum își doresc angajații revoltați, cum poate fi Opera Națională, nu trebuie să excludă deschiderea spre proiecte ambițioase, care să aducă plusvaloare și circulație internațională. Un manager curajos și un proiect inteligent nu cred că trebuie să elimine neapărat vreuna dintre tendințe, chiar dacă multă lume crede acum că varianta radicală este cea mai bună. Dar despre asta vor vorbi și decide specialiștii. Le sunt recunoscător tuturor celor care au participat azi la discuții și căutarea de soluții. Vom continua și mâine!'', a concluzionat vicepremierul.
Într-o postare pe Facebook, el a vorbit despre cele două tabere ca ''lumea nouă ce mizează pe inovație și schimbare'' versus ''artiști pe care societatea i-a obosit și umilit, reticenți la schimbări și experimente''.
''Azi am stat trei ore la Opera Națională și încă aproape trei cu o altă delegație condusă de Johan Kobborg și Alina Cojocaru. În fiecare dintre cele două grupuri pasiune, emoție și dorința de a învinge punctul lor de vedere. Fiecare cu partea lui de adevăr și cu partea de intoleranță. Unii invocau nevoia de previzibilitate, de repertoriu stabil și management performant, artiști pe care societatea i-a obosit și umilit încât acum sunt reticenți la schimbări și experimente. Ceilalți mizează pe competiție permanentă, de inovație și schimbare. Criterii de performanță din altă lume, adică lumea nouă. Un singur numitor comun: povestiri despre managementul neperformant al instituțiilor noastre de cultură, lipsa de resurse, viziune și improvizația continuă'', a sintetizat vicepremierul conflictul.
El a negat că ar fi avut loc ieșiri lipsite de politețe.
''Revoltații de la Operă au fost civilizați, organizați și coezivi. Au ascultat o declarație cu un punct de vedere contrar fără sa huiduie și mulți chiar au aplaudat. Johan Kobborg, un mare artist contemporan, nu are cum să înțeleagă cum ne-a tranformat perioada comunistă si ce efecte se prelungesc până acum'', a susținut Dîncu.
El a subliniat că este nevoie de o decizie pe termen scurt, pentru a curma criza, și de un proiect pe termen mediu și lung, de un sistem de politici culturale moderne și inovative.
''Cred că o instituție de repertoriu, asa cum își doresc angajații revoltați, cum poate fi Opera Națională, nu trebuie să excludă deschiderea spre proiecte ambițioase, care să aducă plusvaloare și circulație internațională. Un manager curajos și un proiect inteligent nu cred că trebuie să elimine neapărat vreuna dintre tendințe, chiar dacă multă lume crede acum că varianta radicală este cea mai bună. Dar despre asta vor vorbi și decide specialiștii. Le sunt recunoscător tuturor celor care au participat azi la discuții și căutarea de soluții. Vom continua și mâine!'', a concluzionat vicepremierul.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Bombă de proporții: JUSTIȚIA A SUSPENDAT LOVITURA DE STAT! Curtea de Apel a anulat hotărârea abuzivă a CCR. Turul II Înapoi

SISTEMUL CONTRAATACĂ: Alexandru Vasile, judecătorul curajos care a suspendat anularea alegerilor, atacat de CSM! - SOLIDARITATE! Cine este eroina Gheorghița Popescu, cea care a încercat urgentarea deciziei motivând apropierea alegerilor

Bombă cu ceas pe masa CNSAS! ”Dosarul de Securitate al președintelui CCR, Marian Enache, este la DGIA, serviciul secret al Armatei”. Paralela cu cazul Traian Băsescu, alias ”Petrov”

BTI: A venit adevărata nucleară: ambasada SUA sugerează că alegerile nu vor fi recunoscute

Psiholog militar Laurențiu Niculescu: Asistăm la destrămarea psihică a unei întregi națiuni. Acest lucru trebuie oprit!

George Simion a plecat de la dezbaterea cu Elena Lasconi, Nicușor Dan și Crin Antonescu: ”Alegerile au fost în noiembrie, acum e un simulacru”. Lasconi a șters pe jos cu Antonescu și Dan: Mi-ar fi rușine să candidez în locul vostru! VIDEO
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Alex Jones și Tucker Carlson despre Lupta pentru Adevăr: Globalism, Trump, Israel, Planuri Secrete pentru Al Treilea Război Mondial, WEF, CIA, 9/11 - O EMISIUNE-BOMBĂ tradusă în română - VIDEO
Secțiuni: Politic
Persoane: Vasile Dîncu
Locații: București
Subiecte: Scandal la Operă
Organizații: Opera Română București
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)