Circulă un clip în limba engleză care ar reprezenta un „mesaj de la Cel de Sus către toți românii” și care e lansat imediat după Paștele ortodox. Conținutul nu pot să-l redau. Aș spune că acel clip e o bătaie de joc care se încheie cu o obscenitate, dar clipul e, de la un cap la altul, o obscenitate. Nici nu mai contează până la urmă ce opțiuni politice ai, împotriva cui sau pentru cine te poziționezi. Să faci așa ceva e dincolo de polarizare, de isterizare, de psihoză. De fapt, clipul nici obscenitate nu e, e blasfemie groasă, pe față.

Dacă mă uit și încerc să traduc mesajul din subliminal, acesta ar fi: „Voi românilor, ortodocșilor proști care credeți în basme, hai că vă arătăm noi lumina, venim noi să vă SALVĂM; vă învelim mesajul într-o formă bășcălioasă pe care să o înțeleagă până și niște habotnici prostovani ca voi, acum spuneți mersi că existăm și votați cum vă dictăm noi.”

Ceva ce numai niște oameni fără nici un strop de frică de Dumnezeu ar putea să facă.

Un alt „hit” al acestor zile se numește „Așa a zis bunica” și este lansat de vloggerul Mircea Bravo. În clip o bunică tradițională explică cum „a venit orânduirea și ne-a luat pământul”, iar oamenii din anii 50 „n-au avut de ales”. Ideea e să-i scoată pe tineri la vot – deoarece, nu-i așa, „acum au de ales”. Evident, au de ales „oamenii noi” din politică. 

Cum care oameni noi? Păi, oamenii noi care spun, în esență, ce spunea și „orânduirea” care i-a luat pământul bunicii în anii 50. Spun că ordinea veche a societății nu e bună, și trebuie înlocuită cu una nouă. Că de asta se va ocupa minoritatea care „a înțeles sensul istoriei”, care reprezintă „viitorul și progresul”, și care trebuie să tracteze restul societății inerte, care nu înțelege că „schimbarea” e în interesul ei. Că trebuie să demoleze forțele care se opun progresului – credința în Dumnezeu, religia organizată în general, atașamentul față de patrie, statul suveran, familia naturală. Și, da, mai spun că „viitorul luminos” este cel al colectivismului, în care nu va mai exista proprietate privată. 

Poți să promovezi o astfel de agendă folosind „valorile tradiționale” și imaginea unei bunici tradiționale? Desigur, poți. Poți să faci orice, scrupulele morale nu contează. Vă amintesc: societatea inertă trebuie mobilizată prin orice mijloace, chiar prin manipulare. Deoarece societatea inertă e ignorantă, și nu înțelege că schimbarea e în interesul ei. 

Clipul face parte dintr-o campanie Declic – cei cu spotul acela psihotic, „Copiii Referendumului", și cei care îi îndemnau pe tineri, la fel de psihotic, să boicoteze votul democratic, la Referendumul pentru căsătorie. Se foloseau, atunci, de imaginea Inchiziției, și echivalau mersul la vot cu Inchiziția.  Șase luni mai târziu, aceiași activiști se folosesc de imaginea unei bunici „tradiționale” și echivalează mersul la vot cu o datorie sacră. Ei îi îndeamnă acum pe aceiași tineri să NU CUMVA să boicoteze votul democratic și le spun că e un sacrilegiu să te sustragi de la datoria votului democratic. Culmea, vot care implică, și acum, și un Referendum. 

Mai multe despre acest subiect puteți citi aici.



2% din impozitul pe salariu
Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a siteului ActiveNews România, nu către stat. Companiile de publicitate și multinaționalele nu ne iubesc. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Familia, Credința și Țara.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.