ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!


Interviul promovat de Palatul Cotroceni a durat 18 secunde și nu a apărut la televiziunea națională germană ARD, ci pe canalul de Youtube a unor jurnaliști germani, informează B1 TV.

Interviul a fost încărcat în data de 16 mai și a fost integrat într-un material despre corupția din România.

Duminică dimineața, jurnaliștii acreditați la Cotroceni au primit de la Departamentul Comunicare Publică al Președinției României informația potrivit căreia șeful statului Klaus Iohannis ar fi acordat un interviu televiziunii publice germane ARD și s-a făcut trimitere la următorul link: http://bit.ly/1e8telo.

Interviul a putut fi văzut doar pe internet. La televiziunea publică germană, adică la ARD și Das ERSTE, a fost difuzată doar o secvență de 18 secunde din acest interviu, în cadrul unui material de aproape șase minute despre corupția din România. 

În materialul difuzat în cadrul emisiunii EUROPAMAGAZIN apar secvențe cu Liviu Dragnea, Radu Mazăre, Călin Popescu Tăriceanu, Darius Vâlcov și Elena Udrea, iar la un moment dat sunt inserate și 18 secunde din interviul cu Iohannis, scrie Robert Turcescu pe blogul său.

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews