ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Ministrul Agriculturii, Petre Daea, a vorbit despre argumentele în favoarea schimbării frunzei din brandul de țară cu o oaie, el susținând că ”oaia este o statuie vie” și că frunze are toată lumea, dar oi ca în România nu. ”Lângă oaie găsești o frunză, lângă frunză nu poți să găsești o oaie”, a mai afirmat Daea.

”Oaia este o statuie vie”, a afirmat Petre Daea.

Întrebat dacă acesta este un argument suficient pentru ca oaia să fie brand național, ministrul Agriculturii a răspuns: ”Este doar o definiție, argumentele se găsesc în străfundul analizei pentru fiecare și pentru orice loc. Uitați-vă cât de frumos este acest animal pe pășunile verzi ale țării”.

”Frunza o are toată lumea, dar oile ca în România nu. Lângă oaie găsești o frunză, lângă frunză nu poți să găsești o oaie”, a completat Daea.

Profit.ro a scris că Ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a anunțat săptămâna trecută pe oamenii de afaceri din domeniu că și-a propus să schimbe brandul turistic al României, urmând să înlocuiască celebra frunză a Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică a țării în jurul legendei Miorița.