Vin alegerile! În urmă cu un an Cioloș mergea în Germania cu un avion privat, acum a ales o cursă de linie

Duminică, 4 septembrie 2016, premierul Dacian Cioloș a plecat într-o vizită oficială în Germania. Cioloș a ales să zboare la Munchen cu o cursă de linie la clasa Economic. Nici măcar insistențele unei însoțitoare de bord de a merge la Business Class nu l-a făcut pe premier să renunțe la a merge cu o cursă obișnuită.
Primul ministru și-a făcut loc, cu bagajul, până la locul său și s-a așezat alături de șeful Cancelariei, Dragoș Tudorache, numit azi Ministru de Interne. Întreaga delegație oficială, în jur de 8 persoane, a călătorit cu clasa Economic. Imaginea, realizată de un angajat TVR aflat printre pasageri, a devenit viral pe internet.
Este o schimbare uriașă de viziune asupra banului public a primului ministru. Sau doar o chestiune de imagine, mai ales că se apropie alegerile. Mai degrabă ultima variantă. Iată de ce.
În noiembrie 2015 proaspătul premier Dacian Cioloș pleca la Berlin, pentru o întâlnire cu Angela Merkel, la bordul unui avion privat. Este vorba despre o cursă privată Air Țiriac, care a costat 23.500 de euro. Purtătorul de cuvânt al Guvernului de atunci, Dan Suciu, a explicat că varianta folosirii companiei private Air Tiriac a fost singura posibilă pentru vizita oficială de joi din Germania. Pe tronsonul orar stabilit exista o singură alternativă, o cursă Air Berlin, dar este o cursă low cost, iar legea nu permite delegației oficiale să se deplaseze cu o astfel de cursă, din motive de securitate.
Duminică aceste probleme au dispărut. Într-adevăr, era o cursă de linie, nu una low-cost.
Așa-zisa lovitură de imagine a lui Cioloș, de a zbura cu o cursă de linie, a fost mutl comentată în spațiul virtual, mai ales pus în antiteză cu Tăriceanu, care fusese surprins în timp ce intra pe ușa din spate pentru a-și schimba permisul de conducere.
Primul ministru și-a făcut loc, cu bagajul, până la locul său și s-a așezat alături de șeful Cancelariei, Dragoș Tudorache, numit azi Ministru de Interne. Întreaga delegație oficială, în jur de 8 persoane, a călătorit cu clasa Economic. Imaginea, realizată de un angajat TVR aflat printre pasageri, a devenit viral pe internet.
Este o schimbare uriașă de viziune asupra banului public a primului ministru. Sau doar o chestiune de imagine, mai ales că se apropie alegerile. Mai degrabă ultima variantă. Iată de ce.
În noiembrie 2015 proaspătul premier Dacian Cioloș pleca la Berlin, pentru o întâlnire cu Angela Merkel, la bordul unui avion privat. Este vorba despre o cursă privată Air Țiriac, care a costat 23.500 de euro. Purtătorul de cuvânt al Guvernului de atunci, Dan Suciu, a explicat că varianta folosirii companiei private Air Tiriac a fost singura posibilă pentru vizita oficială de joi din Germania. Pe tronsonul orar stabilit exista o singură alternativă, o cursă Air Berlin, dar este o cursă low cost, iar legea nu permite delegației oficiale să se deplaseze cu o astfel de cursă, din motive de securitate.
Duminică aceste probleme au dispărut. Într-adevăr, era o cursă de linie, nu una low-cost.
Așa-zisa lovitură de imagine a lui Cioloș, de a zbura cu o cursă de linie, a fost mutl comentată în spațiul virtual, mai ales pus în antiteză cu Tăriceanu, care fusese surprins în timp ce intra pe ușa din spate pentru a-și schimba permisul de conducere.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Bombă de proporții: JUSTIȚIA A SUSPENDAT LOVITURA DE STAT! Curtea de Apel a anulat hotărârea abuzivă a CCR. Turul II Înapoi

SISTEMUL CONTRAATACĂ: Alexandru Vasile, judecătorul curajos care a suspendat anularea alegerilor, atacat de CSM! - SOLIDARITATE! Cine este eroina Gheorghița Popescu, cea care a încercat urgentarea deciziei motivând apropierea alegerilor

Bombă cu ceas pe masa CNSAS! ”Dosarul de Securitate al președintelui CCR, Marian Enache, este la DGIA, serviciul secret al Armatei”. Paralela cu cazul Traian Băsescu, alias ”Petrov”

BTI: A venit adevărata nucleară: ambasada SUA sugerează că alegerile nu vor fi recunoscute

Psiholog militar Laurențiu Niculescu: Asistăm la destrămarea psihică a unei întregi națiuni. Acest lucru trebuie oprit!

George Simion a plecat de la dezbaterea cu Elena Lasconi, Nicușor Dan și Crin Antonescu: ”Alegerile au fost în noiembrie, acum e un simulacru”. Lasconi a șters pe jos cu Antonescu și Dan: Mi-ar fi rușine să candidez în locul vostru! VIDEO
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)