ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Cea mai evidentă consecință a fanatismului „experților” privind impunerea restricțiilor COVID a fost răul pe care l-au provocat copiilor.

Fără a exista dovezi cu privire la utilitatea acestor măsuri, ei au pledat pentru închiderea școlilor și impunerea obligatorie a măștilor, denigrând pe oricine a îndrăznit să nu fie de acord cu aceste restricții absurde.

Acum, în sfârșit, în rândul celor care stabilesc care este gândirea culturală „corectă”, există o anumită recunoaștere că restricțiile în cazul copiilor au fost dăunătoare, dar și lipsite de temei.

După doi ani și jumătate, unele instituții de presă sunt dispuse să menționeze daunele uriașe pe care „experți” precum Anthony Fauci și Rochelle Walensky le-au provocat în doi ultimii ani.

Într-un interviu realizat recent de NJ.com, un logoped din New Jersey, Nancy Polow a detaliat efectele dezastruoase asupra dezvoltării copiilor ca urmare a restricțiilor total ineficiente impuse în cazul celor mici în timpul pandemiei, scrie Brownstone Institute

Potrivit lui Polow, copiii „rămân în urmă în ceea ce privește etape-cheie” în dezvoltarea capacității de învățare, în mare parte din cauza „lipsei interacțiunii sociale” din ultimii ani.

Chiar și atunci când părinții au recunoscut existența problemelor de dezvoltare, adesea nu au putut să le rezolve, din cauza restricțiilor privind purtarea măștilor și a programărilor virtuale, chiar și pentru copiii mici.

Acum, mulți părinți au apelat la sesiuni de terapie logopedică cu tutori privați, care pot ajunge până la 1.000 de dolari pe lună, potrivit sursei menționate.

Copiii se confruntă cu întârzieri uriașe în dezvoltare

Mulți copii nu vorbesc după prima lor zi de naștere, unii ajung să vorbească abia după a doua lor aniversare. Polow îi numește „bebeluși COVID”, spunând că „nu a văzut niciodată un număr atât de mare de copii mici incapabili să comunice”.

În timp ce lipsa socializării față câtre față a contribuit la pierderea, într-un grad dezastruos, a abilităților verbale, „bebelușii COVID” sunt, de asemenea, semnificativ mai lenți în deprinderea capacităților motorii.

Logopezii lucrează acum cu „nenumărați copii și părinți” încercând să rezolve o parte din problemele apărute în urma pierderile devastatoare în ceea ce privește capacitatea învățării.

Nu este singura problemă cauzată în timpul pandemiei

Există, de asemenea, îngrijorarea că un număr substanțial de copii cu probleme de dezvoltare, cum este autismul, nu au primit îngrijirile necesare.

Un director pediatru, specializat în dezvoltare și comportament, de la Rutgers Medical School din New Jersey, a spus că la medici nu au ajuns „copii care ar fi trebuit tratați mai devreme”.

Aceste avertismente îngrozitoare sunt un rezultat direct al politicilor impuse de guverne, care nu au avut nicio eficiență privind reducerea răspândirii COVID.

Obligativitatea purtării măștilor, închiderea școlilor și alte restricții nu au împiedicat infectările, dar au cauzat daune imense copiilor, care sunt supuși unui risc minim sau zero de complicații grave covid.

Un studiu al Universității Brown a constatat că pierderile în ceea ce privește capacitatea învățării au fost cele mai acute acolo unde școlile au fost închise cel mai mult timp, ratele cu note de trecere la matematică fiind semnificativ mai mici acolo unde învățarea cu prezența în persoană a fost anulată.


Nu știm decât o mică parte din problemele alarmante pe care le-au cauzat purtarea forțată a măștilor și închiderea școlilor, având în vedere că poate dura ani până când vom înțelege pe deplin consecințele întârzierilor în învățare și dezvoltare.

De asemenea, rezultatele la testele naționale arată scăderea într-un grad înspăimântător a performanței în rândul școlarilor.

Potrivit The New York Times, nivelurile privind citirea și matematica în cazul copiilor de 9 ani din SUA au scăzut la niveluri constatate ultima dată cu mai bine de 20 de ani în urmă.

Pentru prima dată de când rezultatele elevilor sunt urmărite din anii 1970 de către National Assessment of Educational Progress (Evaluarea Națională a Progresului Educațional), scorurile la lectură s-au prăbușit.

În ciuda acestei situații, cine a pledat pentru deschiderea școlilor a fost acuzat de „rasism”, „sexism” și „misoginie”, așa cum a făcut Chicago Teacher’s Union într-o postare pe Twitter acum ștearsă:


Dar comisarul Centrului Național de Statistică privind Educația, o agenție federală care a condus examenele și a a colectat rezultatele, a avut curajul să spună că a fost „surprins de amploarea declinului”.

Pentru cei care au acordat atenție științei, datelor și dovezilor de la începutul anului 2020, dovezile au arătat că copiii au fost expuși unui risc extrem de scăzut de complicații grave, că școlile nu au fost factori semnificativi de răspândire și că purtarea măștilor a fost total ineficientă.

Până la recunoașterea vinovăției, va exista întotdeauna amenințarea unor noi restricții dacă și când va apărea următoarea criză.

Desigur, cei responsabili de acest dezastru vor să îngroape trecutul. 

„Experții” și instituțiile media încă pretind, chiar și în iunie 2022 (!), că țări precum Japonia au controlat virusul datorită impunerii universale a purtării măștilor:


A trece cu vederea pur și simplu și a le permite acestor „experți” să nu-și asume nicio responsabilitate pentru ceea ce au făcut nu poate fi răspunsul - trebuie să se dea socoteală pentru modul în care stânga instituțională și-a unit forțele pentru a pune ideologia în locul realității.