ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


„Era foarte în formă, iar dispariția sa prematură a fost un mare șoc pentru toți cei care l-au cunoscut”

Un pilot al companiei IndiGo s-a prăbușit joi la poarta de îmbarcare de la aeroportul Nagpur și a fost declarat mort la spital, potrivit Hindustan Times. Conform rapoartelor preliminare, căpitanul Manoj Subramanyam, în vârstă de doar 40 de ani, a suferit un „stop cardiac subit”, relatează frontline.news

Cu doar o zi înainte, un pilot de la Qatar Airlines de pe cursa QR 579, care zbura de la Delhi la Doha, a murit subit la bord. Se pare că bărbatul de 51 de ani călătorea ca pasager.

„Era foarte în formă, iar dispariția sa prematură a fost un mare șoc pentru toți cei care l-au cunoscut”, a spus un coleg, citat de Times of India.  

Cu trei zile înainte, un avion LATAM, cu ruta de la Miami la Santiago, Chile, a fost forțat luni să devieze spre Panama City, după ce pilotul a murit subit în toaletă.

Avionul LA505 LATAM Airlines se afla în aer de trei ore când căpitanul Ivan Andaur s-a prăbușit în toaletă și nu a răspuns încercărilor de resuscitare. Copilotul și un căpitan de ajutor au aterizat avionul în siguranță pe Aeroportul Internațional Tocumen din Panama City, unde pasagerii au rămas blocați timp de câteva ore.
 

Administrația Federală a Aviației (FAA) nu a investigat încă existența unei legături cu vaccinurile COVID, dar neagă faptul că ar exista vreuna: „FAA nu are nicio dovadă referitoare la accidente de aviație sau incapacități cauzate de piloți care au suferit complicații medicale asociate cu vaccinurile Covid-19”, a declarat purtătorul de cuvânt pentru AFP

Incidentul LATAM Airlines a avut loc la o săptămână după ce copilotul avionului de pasageri Tigerair IT237, care zbura din Japonia către Taiwan, și-a pierdut brusc cunoștința în timpul zborului. Căpitanul a reușit totuși să aterizeze cu succes avionul.

Potrivit unei alte relatări, un avion United Airlines a raportat că pilotul său a suferit un atac de cord subit în timpul zborului, dar și-a recăpătat cunoștința. Căpitanul s-a întors în cabină, deși nu era clar în ce stare era.

„Căpitanul aeronavei United Airlines 1309 SRQ-EWR a suferit un atac de cord și pierderea conștienței în timpul zborului. Paramedicii l-au întâmpinat la poarta aeronavei. Cum anume funcționează aceste «vaccinuri» pentru toată lumea?”, a comentat Josh Yoder, ofițerul secund al companiei American Airlines și co-fondator al grupului de susținere în domeniul aviației US Freedom Flyers.

Cu puțin peste două săptămâni înainte, a fost declarată o urgență la bordul unei curse Eurowings Discover, când pilotul a devenit „inapt [să piloteze]”.

Cu trei zile înainte, un avion Piper Meridian 2006 a început să se prăbușească, lângă Martha’s Vineyard, când o pasageră a preluat controlul avionului, după ce pilotul și-a pierdut brusc cunoștința.

Cu o lună înainte, ofițerul secund de la bordul unui avion Air Canada, care zbura de la Toronto către St. John’s, Newfoundland, a devenit brusc „inapt”. Un „pasager special” a ajutat ca avionul să aterizeze în siguranță.

Cu trei zile înainte, un avion Cessna Citation s-a prăbușit în Virginia. Se relatează că pilotul avionului s-ar fi prăbușit în cabina de pilotaj înainte de tragicul accident. În accidentul au murit toți pasagerii aflați la bord, printre care și un copil de doi ani.

Cu mai puțin de o lună înainte, cursa HiSKy H4474 de la Dublin la Chișinău, Republica Moldova, a deviat spre Manchester, după ce unul dintre piloți a devenit „incapabil de activitate”, la 20 de minute după decolare.

Cu o săptămână mai devreme, un avion TUI Airways, cu ruta de la Newcastle la Las Palmas, a fost forțat să se întoarcă pe aeroportul de unde a decolat, după ce unui pilot i s-a făcut brusc rău.

Cu o lună înainte, ofițerul secund de la bordul unui avion United Airlines a raportat că menține singur controlul aeronavei după ce căpitanul a devenit „inapt de activitate”.

Cu mai puțin de două săptămâni înainte, un avion TAROM, care a decolat de la Timișoara, România, cu destinația Hurghada, Egipt, a fost forțat să aterizeze de urgență la București, după ce pilotul, în vârstă de doar 30 de ani, a suferit dureri în piept și a devenit incapabil să controleze avionul.

Cu trei zile înainte, un avion Southwest Airlines, de la Las Vegas cu destinația Columbus, Ohio, a fost deviat dupa ce pilotul s-a prăbușit la scurt timp după decolare.

Cu patru zile mai devreme, ofițerul secund de la bordul Air Transat Airbus A321, cu direcția de la Fort-de-France la Montreal, Canada, a devenit brusc „inapt”.

Cu cinci zile înainte, un avion Emirates, cu ruta de la Milano la Dubai, a fost forțat să se întoarcă pe aeroportul Malpensa, după ce ofițerul secund a suferit o stare de rău bruscă, neidentificată.

Cu două zile mai devreme, un avion United Airlines, care zbura din Guatemala către Chicago, a fost redirecționat către Houston, după ce pilotul ar fi suferit o urgență medicală și a devenit „inapt de activitate”. Potrivit unei comunicări interne, pilotul a suferit dureri în piept.

Cu puțin peste o săptămână înainte, un avion Virgin Australia, care zbura de la Adelaide la Perth, a fost forțat să efectueze o aterizare de urgență, după ce pilotul său a suferit un atac de cord la 30 de minute după decolare.