ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Andra Turcanu deține brandul de fashion Loulou, lansat în urmă cu cinci ani cu care și-a propus să cucerească lumea.

„Businessul acesta este, în primul rând, o mândrie a mea ca româncă, îmi place foarte mult să mă duc în alte țări și să le închid gura străinilor care ne percep într-un fel care nu ar trebui să o facă. Îmi iubesc foarte mult țara, consider că România are nevoie de oameni care să facă țara mândră și sunt dispusă să fac foarte multe sacrificii în acest sens; le-am făcut și le voi mai face”, spune Andra Turcanu, conform businessmagazin.ro.

În prezent, compania care operează acest brand este formată din două ateliere de producție – în București și în Ialomița, un showroom în București, un magazin online, precum și două magazine deschise în afara țării – în Melbourne și Dubai.

Dacă, în România, Loulou are o medie de 30 de rochii vândute săptămânal (1.400 anual), în afara granițelor, în Dubai, brandul vinde între 80 și 100 de produse pe lună, iar în ce privește celelalte exporturi, media este cuprinsă între 20 și 30 de produse (clienți fizici externi).

Prețul mediu al produselor vândute în România este cuprins între 3.000 și 3.500 de lei, iar în Dubai, prețul mediu pentru un produs este de aproximativ 6.000 de dirhami (aproximativ 6.600 de lei).

„Sunt o fată educată de familia mea pentru dezvoltarea de activități antreprenoriale; am văzut de mică, în familie, ce presupune o astfel de muncă”, mai povestește Andra Turcanu.

În prezent, 50 de angajați lucrează deopotrivă în unitățile din București și Slobozia ale afacerii. Cifra de afaceri realizată în România de Loulou a ajuns anul trecut la 2,6 milioane de lei, iar în afara țării vânzările au fost de 2,8 milioane de lei. Creșterea înregistrată anul trecut a fost de 30% față de 2015.

Premisele pentru anul în curs sunt și mai bune, în contextul în care în primul trimestru al anului Loulou a bifat o creștere de 50% față de aceeași perioadă a anului trecut.

„Îmi place să cred că putem să reușim să aducem imaginea României la nivelul la care merită să fie, chiar dacă suntem mai puțini. Cred foarte mult în puterea exemplului și că este importantă conduita noastră nu doar pentru noi și pentru țara aceasta, ci și pentru a servi ca exemplu pentru alți oameni, pentru generații mai tinere, pentru colegi de breaslă. Cred foarte mult în puterea oamenilor de a trage în sus și de a se trage în sus unii pe alții; așadar, eu am refuzat să plec în afara țării să îmi continuu studiile.”, a spus Andra Turcanu.