ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


După ce Dior a copiat cojocul tradițional din Beiuș fără a le acorda credit, Beau Monde, o revistă de modă cu 100% conținut original românesc, ia atitudine împotriva acestui fenomen, scrie bihon.ro.

BIHOR COUTURE este cea mai nouă marcă de haine românească, ale cărei creații sunt făcute de aceiași meșteri pe care Dior i-a copiat în colecția sa din 2017. Magazinul online a fost creat pentru a ajuta meșterii artizani să își vândă produsele.

„Bihor Couture nu este doar un brand care vinde haine autentice din Bihor, ci ne servește ca exemplu de model de business pentru ca banii să se întoarcă în comunitățile locale și ca generațiile viitoare să se bucure de aceste tradiții frumoase. Acest model de business poate fi o sursă de inspirație pentru alte țări și culturi care au aceeași problemă ca și noi”, a declarat Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup Romania.

Site-ul bihorcouture.com a fost creat în limba engleză, astfel ca cetățeni din întreaga lume pot să comande produse tradiționale la prețuri mult mai mici față de cele create de Dior. Dacă un cojoc marca Dior, inspirat din Beiuș, costă aproximatic 30.000 de euro, pe Bihor Couture acesta poate fi achiziționat pentru prețuri începând de la 190 de euro. Totodată, pe magazinul online mai pot fi comandate cămăși tradiționale și costume populare pentru femei și bărbați. Toate produsele sunt realizate pe bază de comandă, perioada de realizare putând ajunge până la o lună.

Pentru a promova produsele locale, cei de la Bihor Couture au realizat și un videoclip de provomare în care localnicii își exprimă părerea despre cojocul realizat de Dior.