CFR a anunțat că noul mers al trenurilor va intra în vigoare de la 15 decembrie
CFR Călători informează că, începând cu data de 15 decembrie 2019, va intra în vigoare noul Mers al Trenurilor 2019-2020, care va fi valabil până la data de 12 decembrie 2020 și va fi asigurat de un număr mediu de 1230 de trenuri, potrivit unui comunicat remis vineri presei.
Începând cu data de 15 decembrie 2019, pe ruta București Nord – Chitila - Buftea se va introduce serviciul de transport suburban prin care se pun la dispoziție 26 perechi de trenuri InterRegio și Regio/ zi, mai mult cu 6 perechi de trenuri InterRegio în plus față de perioada anterioară.
Începând cu data de 15 decembrie 2019, pe ruta Ciurea– Iași se pun la dispoziție 16 perechi de trenuri Regio / zi, mai mult cu 8 perechi de trenuri Regio în plus față de perioada anterioară.
Pentru programul de circulație 2019 – 2020, au fost programate trenuri care vor avea opriri în Halta Parc Mogoșoaia pentru a asigura o legătură mai rapidă și sigură între municipiul București și Mogoșoaia. 16 trenuri cu plecări/ sosiri din/în stațiile București Nord vor avea opriri în Halta Parc Mogoșoaia. Durata medie a călătoriei este de 20 minute, iar prețul unui bilet la clasa a 2-a la trenurile Regio este de 3,90 lei iar la clasa a 1-a costul biletului este de 5,30 lei. La trenurile Interregio prețul unui bilet la clasa a 2-a este de 8,20 lei, iar la clasa a 1-a de 12,50 lei.
Din 13 ianuari 2019, pe ruta București Nord – București Băneasa - Fundulea se va introduce serviciul de transport suburban prin care pune la dispoziție 13 perechi de trenuri InterRegio și Regio/ zi, mai mult cu 6 perechi de trenuri InterRegio în plus față de perioada anterioară.
Serviciul de transport feroviar de vagoane de dormit și cușetă va fi disponibil pe relațiile: București Nord – Timișoara, București Nord – Cluj Napoca, București Nord – Oradea, București Nord – Satu Mare, București Nord – Baia Mare, București Nord – Sighetu Marmației, București Nord – Iași, București Nord – Suceava, Timișoara – Iași, București Nord – Botoșani, București Nord – Bistrița, București
Nord – Vatra Dornei.
Va fi prelungit traseul trenului IR 1823 București – Craiova – Târgu Jiu la Petroșani – Subcetate – Călan – Simeria.
În trafic internațional va fi introdus în circulație un tren nou (143/686 și 687/144), realizat de CFR Călători în colaborare cu MAV Start Ungaria și OBB Austria pe ruta Satu Mare – Budapesta – Viena și retur.
În sezonul estival 2020, trenul IR 461/460 va avea în compunere, un vagon direct pe ruta București Nord- Istanbul și retur.
Un nou program pilot pentru deservirea și sporirea atractivității traficului de navetă între zonele suburbane și marile orașe din toată țara. Astfel, va fi permisă călătoria posesorilor de abonamente valabile la trenuri Regio și cu trenurile Interregio, pentru abonamentele emise pe distanțe de până la 30 de km. Această ofertă este valabilă începând cu data de 15 decembrie 2019 și nu include trenurile în trafic internațional.
Va fi introdus un nou serviciu de rezervare a locurilor, ca urmare a solicitării călătorilor, pentru trenurile Regio, la prețul de 1 leu, pe rutele: București Obor – Constanța și retur, București Nord / Basarab –Brașov și retur, București Nord – Buzău – Mărășești și retur, București Nord / Basarab – Craiova și retur, Buzău – Constanța și retur.
În perioada sărbătorilor de iarnă și sfârșitului de an CFR Călători va utiliza întreaga sa capacitate de transport tehnic disponibilă.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Am repornit motoarele! ACTUALIZARE și MULȚUMIRI! Problemele ActiveNews: 20.000 de articole dispărute. Ținta Covid
14 Destinații pentru excursii de o zi aproape de București: păduri, lacuri, conace, lăcașuri și multe povești (II)
Cum arăta Bucureștiul în anul 1856! Ludwig Angerer, primul fotograf al orașului
Recomandările noastre
Loreta Popa, un om dedicat primei sale iubiri: CUVÂNTUL! Interviu ActiveNews cu promotoarea Muzeului Național al Literaturii Române: ”Fără acces la educație copiii noștri nu vor mai fi în stare nici să se semneze, dar să citească”
27 martie: Basarabia „se unește pentru totdeauna cu Mama sa, România”. Aproape toți cei care au votat Unirea au fost apoi vânați de bolșevici și au sfârșit în lagărele sovietice. Ei sunt Martirii Basarabiei, Martirii Unirii. Să nu-i uităm niciodată!
Secțiuni: Utile
Locații: București
Subiecte: Mersul trenurilor
Organizații: CFR Călători
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)