ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Oficialii companiei Yahoo au declarat că au semnat un acord cu cei de la Google pentru promovarea și obținerea de venituri din publicitatea adusă de cel mai mare motor de căutare din lume.

Acest parteneriat vine după ce oficialii de la Yahoo au încheiat unul similar și cu cei de la Microsoft, acolo de unde Yahoo obține un procent din veniturile reclamelor afișate pe site-urile lor.  

Yahoo, ale cărei acțiuni au scăzut cu 1,6 la sută în primele ore de tranzacționare, a precizat că cele două companii au fost de acord să amâne punerea în aplicare a acordului în Statele Unite, pentru a permite diviziei antitrust a Departamentului de Justitie să analizeze documentația.

Yahoo duce o luptă continuă pentru a impulsiona veniturile din vânzări de publicitate în fața concurenței acerbe a Google și Facebook. Acordul cu Google a fost unul dintre puținele lucruri care au adus o impulsionare a veniturilor companiei din al treilea trimestru al acestui an.

Yahoo a declarat că se așteaptă ca în al patrulea trimestru să aibă venituri între 1,16 și 1,20 miliarde de dolari, cu mult sub previziunile analiștilor care anticipau venituri de 1,33 miliarde de dolari.

Acțiunile celor de la Yahoo au avut în acest an o scădere de 35 la sută.