Cum arată noul logo al Facebook. Puteți găsi diferențele?

Facebook a schimbat logo-ul companiei pentru prima dată din 2005, a anunțat directorul Christophe Tauziet pe Twitter.
Directorul de creaţie din cadrul Facebook, Josh Higgins, a declarat, pentru Brand New, că s-a dorit o "modernizare a logo-ului, pentru ca acesta să pară mai prietenos şi accesibil".
Diferenţele nu sunt sesizabile la prima vedere. Cuvântul "Facebook” va fi scris în continuare cu alb pe fundal albastru, fiind modificate complet doar literele "a" şi "b". De asemenea, literele sunt mai subţiri decât în vechiul logo.

Susține ActiveNews

Participă prin sprijinirea noastră
la lupta pentru Adevăr!
la lupta pentru Adevăr!
căci mâine nu se știe ce ne mai așteaptă.
Pe același subiect
Recomandările noastre

Tandemul Poturaev - Bănescu și Hristosul de Plastic

Tucker Carlson: "Sistemul se prăbușește sub ochii noștri!"

Dracul Globalist încearcă să domolească Focul pentru ca Broscuța să ațipească la loc în Ceaun

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)