ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Când o persoană intră pe site-ul de cumpărături, compania știe totul despre ea, inclusiv ce a făcut în ultimii ani, a afirmat, miercuri, managerul de Resurse Umane al eMAG, Cosmin Dodoc, la conferința internațională „HR Uncovered”. Ulterior, administratorul a precizat că a făcut această afirmație „doar ca om de Resurse Umane”, informează Agerpres

Întrebat despre strategia de profilare a angajaților, reprezentantul eMAG a explicat că echipa internă de marketing a companiei acționează atât pe acest segment, cât și pe analiza istoricului activităților clienților pe site.

„Pe zona de profilare de angajați lucrăm cu echipa noastră de marketing. Noi funcționăm și ca o agenție internă de marketing, nu lucrăm cu agenții, avem o echipă de marketing foarte puternică, fie că vorbim de research, fie că vorbim de targetare. În momentul în care intri pe eMAG, noi cam știm totul despre tine, ce ai făcut ultimii ani, așa că...”, a glumit Cosmin Dodoc.

Acesta a explicat că magazinul de cumpărături online folosește tehnologia pentru a își ghida clienții spre produsele care îi definesc, motiv pentru care este urmărit istoricul activităților pe site. 

„Gândiți-vă cât de greu e să găsești un produs într-un hipermarket cu câteva zeci de mii de produse! Drumul este cu atât mai dificil de găsit într-un magazin online cu peste șase milioane de produse. Utilizăm tehnologia ca să îl ajutăm pe client să își găsească repede produsul dorit și să i se livreze în cele mai bune condiții. La asta mă refeream când am zis de istoricul clientului pe site”, a explicat pentru AGERPRES Cosmin Dodoc.

Cu toate acestea, reprezentantul companiei a ținut să precizeze că nu informația este totul pentru succesul afacerii, ci și modul în care te adresezi oamenilor, care „nu sunt niște roboți”.

„Lucrăm cu echipa internă inclusiv pe zona de campanii media sau de campanii pe social media, facem profilare cu ei, că vorbim de targetare 18-22 de ani, call-center, adică ne ajută foarte mult pe zona asta, și inputul lor e foarte valoros. Da, cu down-size-ul de rigoare: în momentul în care clientul e pe primul loc, echipa noastră de marketing s-ar putea să ne ajute puțin mai greu decât dacă am lucra cu cineva extern, dar încercăm să dezvoltăm competențele astea inclusiv în echipa de HR. Am specializat pe cineva pe zona de digital, cumva să 'furăm' knowledge-ul din echipa de marketing și să îl aducem la noi să ne descurcăm de unii singuri. Să știți că nu este doar despre date, e și despre oameni, de asta suntem aici. Oamenii nu sunt niște roboți aici”, a concluzionat managerul pentru Resurse Umane al companiei.