Peste 90% dintre cei care pleacă în vacanță folosesc camera foto a telefonului ca aparat de fotografiat principal

Mai mult de 90% din oamenii care călătoresc utilizează camera foto a smartphone-ului ca aparat de fotografiat principal, iar aproximativ 70% dintre turiști utilizează smartphone-ul pentru ghidare și hărți, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare Ipsos pentru Huawei. Astfel, camerele foto tradiționale nu mai constituie o necesitate, cel puțin în vacanță – conform cercetării Huawei Summer Barometer, iar smartphone-urile au devenit principalele gadgeturi pe care utilizatorii se bazează atunci când pleacă în vacanță.
Studiul Huawei Summer Barometer a fost realizat de compania de cercetări în marketing, Ipsos, în luna mai 2017, și cuprinde 12 țări europene (Germania, Polonia, Cehia, Ungaria, România, Bulgaria, Grecia, Serbia, Suedia, Finlanda, Norvegia și Danemarca) iar eșantionul a fost reprezentat de persoane cu vârste cuprinse între 18-45 de ani, care dețin și utilizează un smartphone de cel puțin un an.
Mai mult, studiul confirmă clar că smartphone-urile nu mai sunt utilizate doar de tineri și adolescenți. Pentru 95% dintre persoanele cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, cât și pentru 94% dintre persoanele cu vârste cuprinse între 35-45 de ani, smartphone-ul reprezintă principalul dispozitiv utilizat în materie de fotografie, în timp ce aproximativ 73% dintre locuitorii Europei Centrale și de Est și a țărilor Nordice folosesc telefonul ca dispozitiv principal când vine vorba de hărți sau obținerea orientării. De asemenea, smartphone-urile reprezintă și asistentul preferat în materie de călătorie – 60% dintre utilizatori folosesc smartphone-ul pentru a citi evaluările hotelurilor, a restaurantelor etc. Aceste schimbări datorate smartphone-urilor se pot observa cu precădere în vacanțe sau în călătoriile de afaceri.
De asemenea, studiul Huawei Summer Barometer arată că milioane de persoane se familiarizează cu smartphone-urile din ce în ce mai mult. Trendurile ‘smart’ sunt în continuă dezvoltare, precum descărcarea hărților offline, acțiune pe care 47% dintre respondenți o realizează. Pe de altă parte, există utilități ale smartphone-ului care rămân neexploatate. Studiul arată că, în anumite situații particulare, utilizatorii nu își folosesc smartphone-urile la capacitate maximă. De exemplu, doar 18% dintre aceștia descarcă videoclipuri (emisiuni TV sau filme), pentru a le viziona mai târziu pe parcursul călătoriilor. În plus, mai puțin de jumătate (48%) descarcă muzică pe telefon înaintea călătoriei.
Studiul dezvăluie și un trend neașteptat: pe măsură ce europenii sunt mai dependenți de smartphone-urile lor, iau cu ei mai puține bagaje atunci când călătoresc. De fapt, telefonul, împreună cu accesoriile de bază (39% dintre persoane pun în bagaj o baterie externă, 31% dețin un încărcător rapid și 29% carduri de memorie, în timp ce 1 din 5 locuitori ai Europei Centrale și de Est pun în bagajul de călătorie un selfie stick) sunt obiectele cele mai importante din bagaj în 2017.
Studiul Huawei Summer Barometer a fost realizat de compania de cercetări în marketing, Ipsos, în luna mai 2017, și cuprinde 12 țări europene (Germania, Polonia, Cehia, Ungaria, România, Bulgaria, Grecia, Serbia, Suedia, Finlanda, Norvegia și Danemarca) iar eșantionul a fost reprezentat de persoane cu vârste cuprinse între 18-45 de ani, care dețin și utilizează un smartphone de cel puțin un an.
Mai mult, studiul confirmă clar că smartphone-urile nu mai sunt utilizate doar de tineri și adolescenți. Pentru 95% dintre persoanele cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, cât și pentru 94% dintre persoanele cu vârste cuprinse între 35-45 de ani, smartphone-ul reprezintă principalul dispozitiv utilizat în materie de fotografie, în timp ce aproximativ 73% dintre locuitorii Europei Centrale și de Est și a țărilor Nordice folosesc telefonul ca dispozitiv principal când vine vorba de hărți sau obținerea orientării. De asemenea, smartphone-urile reprezintă și asistentul preferat în materie de călătorie – 60% dintre utilizatori folosesc smartphone-ul pentru a citi evaluările hotelurilor, a restaurantelor etc. Aceste schimbări datorate smartphone-urilor se pot observa cu precădere în vacanțe sau în călătoriile de afaceri.
De asemenea, studiul Huawei Summer Barometer arată că milioane de persoane se familiarizează cu smartphone-urile din ce în ce mai mult. Trendurile ‘smart’ sunt în continuă dezvoltare, precum descărcarea hărților offline, acțiune pe care 47% dintre respondenți o realizează. Pe de altă parte, există utilități ale smartphone-ului care rămân neexploatate. Studiul arată că, în anumite situații particulare, utilizatorii nu își folosesc smartphone-urile la capacitate maximă. De exemplu, doar 18% dintre aceștia descarcă videoclipuri (emisiuni TV sau filme), pentru a le viziona mai târziu pe parcursul călătoriilor. În plus, mai puțin de jumătate (48%) descarcă muzică pe telefon înaintea călătoriei.
Studiul dezvăluie și un trend neașteptat: pe măsură ce europenii sunt mai dependenți de smartphone-urile lor, iau cu ei mai puține bagaje atunci când călătoresc. De fapt, telefonul, împreună cu accesoriile de bază (39% dintre persoane pun în bagaj o baterie externă, 31% dețin un încărcător rapid și 29% carduri de memorie, în timp ce 1 din 5 locuitori ai Europei Centrale și de Est pun în bagajul de călătorie un selfie stick) sunt obiectele cele mai importante din bagaj în 2017.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Sondaj AtlasIntel: George Simion, lider detașat în diaspora. Peste 60% pentru liderul AUR în turul al doilea

11 lucruri pe care le poți face în următoarele 11 zile pentru a închide alegerile din primul tur

George Simion: ”Pe 4 mai votăm turul 2 înapoi! Ori Planul A, ori Planul B, tot îl vom pune pe Călin Georgescu în fruntea Țării”

AUR propune modificarea Legii Curții Constituționale pentru a preveni abuzurile electorale și a alinia legislația românească la standardele europene

George Simion: ”Uniți suntem MEGA. Uniți suntem puternici! Avem datoria să reconstruim și să facem din nou măreț continentul nostru!”

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)