ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Nintendo negociază cu Mc’Donalds ca toate restaurantele fast-food-ului din Japonia să fie centre de perfecționare pentru vânătorii de Pokemoni astfel încât aceștia să nu mai dea în gropi pe străzi încercând să-i prindă.


Compania care are în portofoliu aplicația Pokemon Go, Nintendo, vrea să vândă spații publicitare în "nodurile aplicației”, mai exact în spațiile unde utilizatorii se adună fie pentru un moment de respiro (Poke Stops), fie pentru a se antrena pentru capturarea de noi monstruleți sau a se lupta cu pokemonii din dotare cu cei ai altor utilizatori în locuri special amenajate (Gym-urile).

Prima negociere se poartă în Japonia, patria Nintendo dar țara unde aplicația va fi lansată mai târziu, iar dacă aceasta se va încheia cu succes 3000 de restaurante Mc’Donalds din Japonia ar putea deveni Gym-uri, cele mai râvnite spații pentru utilizatorii Pokemon Go (ai acces doar după nivelul 5 al aplicației acolo). Locuri unde aceștia vor putea să-și bălăngăne telefoanele mai confortabil, în tot cazul mai confortabil decât în restul intersecțiilor stradale unde se mai află Gym-uri, comândând totodată câte un hamburger ca să treacă timpul mai plăcut și să se adune caloriile cu mai mult spor.

Acest model de business poate fi extins apoi rapid, companiile plătind pentru a găzdui Gym-uri sau doar pentru ca prin fața magazinelor să defileze mai mulți pokemoni care să atragă fanii aplicației.

În acest fel Pokemon Go arată publicului cum le va scoate bani din buzunare-transformându-l discret în client, strecurandu-i slogane comerciale printre strigătele de lupta ale monstruleților, plimbându-l prin fața magazinelor cu oferte cu scuza că doar acolo se află pokemonii rari, etc. Timp în care aplicația are acces la tot soiul de date peersonale pentru a fi în măsură să furnizeze oferte comerciale cât mai bine țintite. Până acum aplicația s-a lansat în peste 35 de țări.