ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


În timpul unei întâlniri împotriva "dezinformării" organizate de Forumul Economic Mondial, Melissa Fleming, subsecretarul general al ONU pentru comunicare globală, a declarat că "noi deținem știința", făcând referire la informațiile pe care ONU le are despre schimbările climatice, relatează LifeSiteNews.

Reprezentanta ONU a făcut acest comentariu în timpul unei reuniuni privind impactul dezvoltării durabile găzduite de Forumul Economic, la New York, în perioada 19-23 septembrie 2022. 

Fleming a spus că ONU a încheiat parteneriate cu platformele tehnologice, mai exact Google și TikTok, pentru a-și răspândi mesajele și "informațiile corecte" cu privire la COVID, schimbările climatice și războiul din Ucraina.

Fleming a explicat, într-un interviu acordat în timpul sesiunii, că Google acordă prioritate informațiilor de la ONU în rezultatele căutărilor sale.

"Am încheiat un parteneriat cu Google", a spus ea. "De exemplu, dacă căutați pe Google "schimbări climatice", veți obține, în partea de sus a căutării, tot felul de resurse ale ONU."

Fleming a declarat că ONU a început parteneriatul cu Google deoarece "atunci când căutam pe Google "schimbări climatice", primeam informații incredibil de distorsionate chiar în partea de sus".

Pentru a combate aceste "informații distorsionate", ONU "a devenit mult mai proactivă, știi, deținem știința și credem că lumea ar trebui să o cunoască".

"Este o provocare uriașă în care cred că toate sectoarele societății trebuie să fie foarte active", a continuat reprezentantul ONU.

Fleming a declarat că ONU a folosit, de asemenea, personalități din social media pentru a-și promova mesajul: "O altă strategie cu adevărat esențială pe care am avut-o a fost să desfășurăm influenceri care erau foarte dornici - care au un număr mare de urmăritori - care erau foarte dornici să ajute la transmiterea mesajelor care urmau să servească comunităților lor și în care aveau mult mai multă încredere decât ONU care le spunea ceva de la sediul central din New York."

Un alt proiect al ONU s-a numit "Team Halo", în cadrul căruia "au antrenat oameni de știință din întreaga lume și unii medici pe TikTok". Fleming a explicat că "am avut și TikTok-ul, care a lucrat cu noi și acești oameni de știință care nu aveau practic niciun fel de urmăritori la început, au primit bifa de cont verificat și au început să aducă oameni în laboratoarele lor, în birourile lor și să le răspundă la întrebări angajându-se cu ei. A luat cu adevărat avânt și mulți dintre ei au devenit consilieri de referință în mass-media națională".

Fleming a descris campaniile din social media pentru a-și promova agenda ca fiind "o desfășurare stratificată de idei și tactici". Reprezentantul ONU a declarat că organizațiile și instituțiile de știri au o responsabilitate continuă de a informa și de a "ghida publicul".

VIDEO: