ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Vă prezentăm una dintre cele mai limpezi și mai articulate argumentații ortodoxe în privința procedurilor medicale care se încearcă a fi impuse cu forța omenirii.

Preotul și profesorul american Peter Alban Heers, doctor în Teologie Dogmatică la Universitatea Aristotel din Salonic, prezintă un tablou complet și coerent al motivelor pentru care un creștin ar trebui să manifeste măcar circumspecție față de „vaccinurile” experimentale anti-COVID și de teroarea dezlănțuită de autorități pentru inocularea forțată.

Perspectiva ortodoxă a părintelui protopop Heers este cu atât mai prețioasă cu cât inclusiv în sânul Bisericii Ortodoxe Române există o dezbatere aprinsă pe marginea acestui subiect. (A.P.)

Pr. prof. Peter Alban Heers își începe argumentația (VIDEO în baza textului) cu precizarea că decizia de a te vaccina sau nu este o chestiune de încredere:

În cine ai încredere? Această întrebare stă la baza atât de multor lucruri din viața noastră și, de altfel, atât de multor idei din Evanghelie. Astăzi, suntem chemați să ne punem încrederea în Big Pharma, în Big Government și în Mass-Media, ca să numesc doar câteva. Și, totuși, mulți factori și numeroase experiențe au contribuit la subminarea acestei încrederi în promotorii, furnizorii, producătorii și distribuitorii acestor seruri experimentale, produse în grabă, prin inginerie genetică”, arată acesta.

Explicând că dorește să se concentreze mai ales asupra motivelor proprii viziunii creștin-ortodoxe, pr. Heers a făcut, totuși, și o trecere în revistă a motivelor generale pentru care oamenii nu ar trebui să își pună încrederea în vaccinuri. Le enumerăm și noi mai jos, după cum le-a prezentat Părintele: 

1. Nu este nevoie de o inoculare experimentală împotriva unui virus care are o rată de supraviețuire de 99,7% în rândul populației. Oamenii pot fi - și sunt - tratați de boală și salvați de la moarte cu ajutorul medicamentelor existente. Dacă oamenii pot fi vindecați cu mijloace existente, de ce ar risca să fie vătămați și să moară din cauza unui medicament experimental? 

2. Încă de la începutul „pandemiei”, s-a pus accent unilateral pe dezvoltarea unui vaccin și s-a observat un efort concertat al acelorași formatori de opinie și organe de presă de a evita aducerea în discuție a importanței tratamentului timpuriu și a medicamentelor existente. Iar această situație slăbește, fără îndoială, încrederea oamenilor și îi face pe mulți să ezite în fața vaccinării.

3. Pentru dezvoltarea noilor „vaccinuri” s-au folosit, fie în faza de testare, fie chiar în producție, linii celulare provenind de la fetuși avortați. Este inadmisibil, din punct de vedere etic, ca un creștin ortodox să susțină sau să justifice în vreun fel, direct sau indirect, pentru vreun presupus beneficiu, uciderea unor copii nevinovați în pântecele mamei. Dacă mulți dintre noi nu știam până acum la ce scară se folosesc celulele provenite de la bebeluși avortați/uciși în fabricarea de medicamente, aceasta nu este o scuză pentru a continua, cu bună știință, să ignorăm și să justificăm în continuare păcatul.

4. Ori de câte ori guvernele, împreună cu ONG-urile, implementează la unison un program complet, desfășurat pe mai multe niveluri de îndoctrinare, care încalcă libertatea de exprimare și de mișcare, încrederea oamenilor în directivele lor scade drastic. 

5. Unul dintre fundamentele dreptului și eticii medicale este obligația ca toate medicamentele și tratamentele să fie administrate numai după obținerea consimțământului informat. Cu toate acestea, vedem astăzi nu numai că se minimizează neajunsurile și neglijențele din faza de testare, dar și că multe consecințe negative ale inoculărilor sunt ignorate.

6. Dublu standard: Adoptarea unor strategii și practici contradictorii și ipocrite pentru persoanele vaccinate față de cele nevaccinate, precum obligativitatea testării doar a persoanelor nevaccinate, deși este bine-cunoscut și acceptat astăzi faptul că vaccinații continuă să contracteze virusul și noile variante ale acestuia. 

7. Campania incredibilă de a inocula copiii, chiar și pe cei mai mici de 12 ani, împotriva unui virus care nu îi afectează deloc.

8. Reacțiile adverse: „Vaccinurile-minune” sunt experimentale și s-au dovedit a fi vătămătoare pentru mii de oameni. Reacțiile adverse sunt dovada pericolului pe care îl prezintă.

MOTIVE PROPRII CREȘTINILOR ORTODOCȘI PENTRU A MANIFESTA RETICENȚĂ - DACĂ NU CHIAR REZISTENȚĂ - ÎN FAȚA INJECTĂRII CU SERURILE EXPERIMENTALE

Părintele Heers explică: 

În Biserica Ortodoxă, autoritatea supremă au avut-o dintotdeauna sfinții. A fi creștin ortodox înseamnă să asculți de Sfinții Părinți. Și nu doar de unul sau doi sau de o categorie anume - de exemplu, de Părinții din vechime, către care mulți protestanți încearcă să se îndrepte și pe care doresc să-i urmeze. Ci, în primul rând, de părinții epocii noastre și de predecesorii lor direcți - acest lucru este foarte important - un aspect pe care mulți, foarte mulți, nu-l înțeleg și îl neglijează. 

De asemenea, este necesar să subliniem că Biserica nu înseamnă doar membrii Sfântului Sinod. Biserica este întregul trup și se manifestă mai ales prin sfinți, simbolizați, în Apocalipsa Sfântului Ioan, de cei 24 de sfinți bătrâni îmbrăcați în haine albe, care stau împrejurul scaunului de domnie al lui Hristos.

De fapt, nu doar un arhiepiscop, ci chiar un întreg sinod de episcopi ar putea să se îndepărteze de adevăr și de Biserică dacă încetează să mai umble pe calea Sfinților Părinți și dacă nu mai ascultă de sfinții și de părinții contemporani cu ei și de predecesorii acestora.

Așa cum ne întâlnim cu Hristos într-un anumit timp și spațiu, întrupat - astăzi, în biserică și prin Sfânta Împărtășanie - tot așa, ne facem ucenici ai lui Hristos devenind ucenici - în timp și spațiu, într-un anumit loc - ai sfinților aflați încă în viață, în care sălășluiește Hristos și pe care îi cunoaștem că sunt sfinți prin semnele, minunile și înțelepciunea lor, precum și prin mărturisirea credinței.

Există o ierarhie a autorității și toți, chiar și episcopii, dacă sunt înțelepți în Hristos, caută să fie ucenici ai acelor bătrâni harismatici care trăiesc cu Dumnezeu și spun doar ceea ce Duhul Sfânt le-a încredințat să spună. 

Și, astfel, ca în toate chestiunile importante, ca și creștin-ortodox - și preot creștin-ortodox - alerg la sfinții părinți de astăzi să le cer sfatul cu privire la ceea ce este binecuvântat să fac - să mă supun și să mă las inoculat, sau să mă feresc și să fiu liber, dar să sufăr consecințele sociale și juridice. O analiză rapidă a problemei ne arată că mărturia copleșitoare a sfinților și a bătrânilor noștri contemporani purtători de Dumnezeu îi avertizează pe creștini împotriva inoculărilor - a acestor inoculări anume și, în special, asupra întregii metodologii din jurul lor”, a mărturisit părintele Heers.
 
Continuând expunerea motivelor sale împotriva vaccinării, de data aceasta din perspectivă creștină, părintele Peter Alban Heers amintește avertismentele unor sfinți, stareți, părinți duhovnicești de la Muntele Athos și din alte părți, subliniind faptul că mai există mulți alții care nu sunt cunoscuți în mediul online și pe YouTube, dar sunt cunoscuți de fiii lor duhovnicești și de Dumnezeu. 

Iată lista de (sfinți) părinți de care părintele Heers ne îndeamnă să ascultăm în legătură cu vaccinarea Covid: Sf. Paisie Aghioritul, Bătrânul Partenie - starețul Mănăstirii Sfântul Pavel din Muntele Athos, Bătrânul Eftimie din Kapsala, Bătrânul Gabriel - de la Chilia Sfântului Hristodul, de lângă Mănăstirea Cutlumuș, Muntele Athos, Starețul Filoteu de la Mănăstirea Caracalu, Părintele Damaschin Grigoriatul, misionar în Africa, Sfântul Efrem din Nea Makri, Bătrânul Sava Ahileos, Bătrânul Efrem din Arizona, precum și Mitropolitul Neofit din Morfou (Cipru) și Părintele Sava Aghioritul.
 
În discursul său, pr. Heers a amintit și avertismentele formulate de aceștia împotriva vaccinării, fiecare dintre ele constituind câte un motiv din totalul celor 12.383. 

„Această mărturie a sfinților părinți este de ajuns pentru mine, ca preot ortodox. Nu am nevoie de nimic altceva. Am ÎNCREDERE în ei. M-am folosit personal de înțelepciunea lor, m-am născut și am fost format în credința ortodoxă de mâinile lor”, afirmă atât de frumos părintele Heers.

În ultimele 15 minute ale expunerii sale, părintele profesor prezintă, prin fotografii și scurte vidoclipuri, o parte - semnificativă, de altfel, din numeroasele cazuri de vătămări sau decese survenite în urma injectării oamenilor cu serurile experimentale. Înțelegem, astfel că celelalte motive ale sale împotriva vaccinării Covid - diferența până la 12.383 - sunt reprezentate de cele 12.366 de decese raportate în urma administrării de „vaccinuri salvatoare”, la data filmării. VIDEO: