ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Pfizer s-a asociat cu editorul american Marvel Covid pentru a crea o carte de benzi desenate pentru a îndemna adulții și copii să își facă vaccinurile de rapel Covid în număr nelimitat și să devină astfel „un erou cotidian”, potrivit DailyMail.

Această acțiune de PR are loc în contextul în care mai puțin de unul din 20 de americani eligibili a mai acceptat să se injecteze cu așa-zisul vaccin specific Omicron. 

De asemenea, Pfizer face presiuni pentru ca noul său „vaccin” de rapel bivalent să fie aprobat pentru copiii cu vârste cuprinse între 5 și 11 ani. 
 
Intriga noii benzi desenate se concentrează în jurul unui bunic care își așteaptă vaccinul la o clinică care este atacată de răufăcătorul Ultron, personajul negativ al Răzbunătorilor.

Ultron - un robot maniac care evoluează constant și se întoarce mai puternic - este folosit pentru a reprezenta Covidul, care se transformă constant în alte tulpini.
 
Căpitanul America ajunge la fața locului și este amenințat de o înfrângere înainte ca Iron Man - care ar trebui să reprezinte noua injecție a Pfizer - să sosească cu un tun nou-nouț care îl aruncă pe Ultron în aer.
 
Iron Man vine apoi la clinică și îi spune bunicului că „arată bine". Când bunicul îl întreabă dacă Răzbunătorii se vor retrage, Iron Man răspunde: „Suntem abia la început".
 
Bunicul îi spune apoi cititorului că până și super-eroii trebuie să continue să se „adapteze" pentru a lupta împotriva lui Ultron - o referire clară la „vaccinurile” actualizate.

Pfizer a declarat că această carte de benzi desenate a fost lansată pentru a încuraja oamenii să se „protejeze" prin „a rămâne la zi" cu vaccinurile Covid.

Publicând ieri cartea de benzi desenate, Pfizer a declarat: „Când Ultron face ravagii, Răzbunătorii acționează ca primă linie de apărare. Oamenii pot contribui la protejarea lor prin a rămâne  la zi cu vaccinurile Covid”.

Revista de benzi desenate  poate fi vizualizată online pe site-ul Marvel. Nu este clar cât de mult a plătit Pfizer pentru această promovare.

După bătălia amintită mai sus, bunicul este apoi chemat pentru vaccinul Covid, iar mai târziu este arătat zâmbind cu un plasture pe brațul stâng care indică faptul că a făcut vaccinul. La final, vedem constructori, asistente medicale, spălători de geamuri, studenți și o bunică cu sloganul:
 
„Eroii de zi cu zi nu poartă pelerine! Dar poartă un mic plasture pe braț după ce și-au făcut ultimul vaccin Covid - pentru că eroii de zi cu zi sunt preocupați de sănătatea lor”.