ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Rețeaua americană pentru Acțiune în baza Consimțământului Informat (Informed Consent Action Network - ICAN) a devoalat cârdășia stabilită pentru promovarea vaccinurilor experimentale între Președinția și Guvernul SUA, Facebook, CDC, Pfizer și Merck, analizând corespondența electronică inter-instituțională, obținută printr-o cerere bazată pe legea privind libertatea de informare (FOIA).

Demersul dovedește că în SUA pandemia a condus la formarea unei alianțe între capii politici, șefii Big Tech și patronii Big Pharma pentru propaganda deșănțată a vaccinării experimentale și cenzurarea opiniilor contrare acesteia, cu efecte nu doar în SUA, ci în întreg spațiul de influență al Occidentului.

Un e-mail de la Casa Albă, obținut în numele ICAN, arată că Facebook, Merck și Fundația CDC, printre ai cărei parteneri corporativi se numără și Pfizer, au format o alianță "pentru a folosi social media și platformele digitale cu scopul de a crește încrederea în vaccinuri și de a stimula administrarea acestora", relevă ICAN. „Nu există niciun conflict de interese”, comentează, cu sarcasm, ONG-ul american.

La 12 august 2021, ICAN, prin intermediul avocaților săi, a depus o cerere în baza Freedom of Information Act (FOIA) pentru comunicări între personalul Casei Albe și Facebook, Google și YouTube. Ca răspuns la această solicitare, ICAN a primit un e-mail din 15 iunie 2021 trimis de managerul de politici publice de la Facebook de la acea vreme, Nkechi "Payton" Iheme, către mai mulți angajați ai Casei Albe.

În acesta, Iheme anunța o nouă inițiativă, "Alianța pentru avansarea asistenței medicale", între Facebook și mai multe companii și organizații importante, inclusiv Merck, Vaccine Confidence Project, Institutul Sabin pentru vaccinuri și Fundația CDC.  Semnificativ este faptul că unul dintre partenerii corporativi ai Fundației CDC este Pfizer.

În e-mail, Iheme explică faptul că Alianța "se concentrează pe promovarea înțelegerii publice a modului în care social media și științele comportamentale pot fi folosite pentru a îmbunătăți sănătatea comunităților din întreaga lume" și afirmă că primul său proiect este de a "oferi granturi cercetătorilor și organizațiilor pentru proiecte care explorează modul în care se pot folosi social media și platformele digitale pentru a crește încrederea în vaccinuri și pentru a stimula administrarea acestora". Facebook a anunțat această nouă inițiativă pe 9 iunie 2021 aici.

Conflictul de interese este uimitor. Acest e-mail arată fără îndoială că, prin intermediul Fundației CDC creată "pentru a sprijini activitatea [CDC]", guvernul federal, care este însărcinat să asigure siguranța vaccinurilor, s-a aliat cu Big Pharma și Big Tech pentru a impune lumii un produs lipsit de responsabilitate, încercând în același timp să calce în picioare pe oricine pune la îndoială acest aranjament.

La fel cum companiile farmaceutice nu se vor opri niciodată atunci când vine vorba de promovarea și vânzarea produselor lor vaccinale, iar guvernul federal nu se va opri în eforturile sale de a le ajuta, noi nu ne vom opri niciodată în a expune adevărul cu privire la aceste produse sau în a cere transparență totală și consimțământ informat deplin pentru toate vaccinurile”, se arată în comunicatul de presă al ICAN

Din păcate, în această afacere necurată este băgată și o româncă. În e-mail-ul către Georgeta Drăgoiu și colegele ei din inițiativa Casei Albe (românca la origine e fondatoarea unei firme de comunicare strategică din Washington pe care a folosit-o pentru a influența dezbaterea pe teme precum vehiculele fără șofer, schimbarea climatică, egalitatea de gen și politicile de tehnologie), Payton Iheme recunoștea că Facebook și Merck au finanțat cu 40 de milioane de dolari o inițiativă a OMS, Băncii Mondiale, Fundației CDC și partenerilor lor, intitulată „the Alliance for Advancing Health Online (Alianța pentru promovarea sănătății online), un fel de pact privind propaganda vaccinistă în mediul online.

Faptul că firme mari producătoare de medicamente/vaccinuri se aliază cu pricipala rețea de social media din lume și cu „autoritățile” de stat ale SUA pentru a stimula propaganda vaccinării cu seruri experimentale prin toate mijloacele ar trebui să ne pună pe gânduri, pentru că este vorba de actanți statali și nestatali cu mare putere și influență care, în mod normal, ar trebui să acționeze independent și diferit, o eventuală alianță a acestora putând genera abuzuri de putere fără precedent, așa cum am și văzut că s-au și întâmplat în perioada pandemiei de coronavirus.

Totul, în detrimentul cetățeanului, al libertății sale de alegere și al consimțământului informat privind acceptarea sau nu a intervențiilor asupra propriului său corp

IATĂ DOCUMENTUL: