ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Un film de propagandă pro-transgender pentru copii, intitulat „Mama are mustață”, a fost sponsorizat de Bayer, o companie farmaceutică care produce medicamente folosite pentru a feminiza bărbații care se identifică ca transsexuali, este informația șocantă de la breitbart.

Mama are mustață are ca scop normalizarea transgenderismului, în special în mintea unui grup de oameni: copiii mici. 

Site-ul web al filmului poartă fraza „Copiii vorbesc despre gen", direct deasupra trailerului, care începe cu un copil care este întrebat: „Poți să fii fată și să ai un corp de băiat, sau să fii băiat și să ai un corp de fată?". Un copil mic răspunde: „Da, asta e transsexualitate"

„Simt că nu sunt cu adevărat un băiat sau o fată", spune un copil în trailer. 

Sinopsisul filmului „Mama are mustață” nu lasă loc de îndoială cu privire la intențiile filmului de a modela mințile copiilor mici. Filmul este „condus în totalitate de interviuri audio ale unor copii cu vârste cuprinse între 5 și 10 ani" și explorează „modul în care copiii sunt capabili să experimenteze o lume în afara binomului tradițional de gen".
„Cum își percep copiii, mulți dintre ei îmbrățișând acest gen nonbinar, propriul gen și genul părinților lor? Care sunt modalitățile prin care copiii persoanelor nonbinare sunt eliberați să se exprime într-o gamă complet nouă de forme?", se întreabă regizoarea Sally Rubin, profesor titular la Universitatea Chapman, într-un comunicat.

„Părinții, profesorii și copiii se află acum într-un loc în care sunt pregătiți să înceapă să vorbească despre aceste probleme, pregătiți să aducă aceste conversații în casă și în clasă", notează Rubin.

Rubin continuă să explice de ce crede că filmul este deosebit de important acum, spunând: „În timp ce legislația în jurul genului și identității continuă să încerce să îi împiedice pe copii să fie cine sunt... MAMA HAS A MUSTACHE caută să exploreze și să descopere această nouă și interesantă frontieră - cu lejeritate, umor, deschidere copilărească și joc".

Regizorul este deosebit de interesat să integreze acest film în sălile de clasă. Ea notează că vor promova filmul în mai multe moduri, inclusiv prin crearea unui „set de instrumente de predare și a unui ghid de discuții pentru utilizarea în clasă".

Rubin a creat filmul împreună cu Max Strebel, directorul de animație, și Stacy Goldate, editor și coproducător. Toți trei se identifică fie ca fiind queer, fie ca fiind nonbinari.
 Mama Has a Mustache” TRAILER on Vimeo
 

Filmul are o serie de sponsori, dar unul iese în evidență față de ceilalți. Bayer, o corporație farmaceutică multinațională, se numără printre sponsorii filmului. 

Bayer produce un medicament numit acetat de ciproteron, un anti-androgen care a fost folosit pentru a feminiza bărbații care se identifică ca femei. Bayer creează mai multe forme diferite ale medicamentului.

„Este adesea utilizat în combinație cu estrogeni la femeile trans pentru a obține feminizarea", se arată într-un studiu care discută despre utilizarea acetatului de ciproteron.

Activista transsexuală Zinnia Jones a discutat despre utilizarea acetatului de ciproteron într-un articol intitulat „Patru alternative low-cost la blocantele pubertății pentru adolescentele transsexuale".

Un studiu din 2021 a încercat să găsească cea mai mică doză posibilă de acetat de ciproteron care ar putea fi utilizată la „femeile trans" pentru a obține rezultatele scontate. 

Joshua Safer, care este în prezent directorul Clinicii de gen de la Mount Sinai, a fost coautorul unui articol din 2013 care a discutat despre utilizarea acetatului de ciproteron pentru a feminiza bărbații. 

Breitbart News a dezvăluit anterior că Joshua Safer a primit compensații financiare de la Endo Pharmaceuticals, care produce Supprelin LA, un medicament care este utilizat în mod obișnuit în afara etichetei ca blocant al pubertății.

Unul dintre medicamentele pe bază de acetat de ciproteron pe care Bayer le creează se numește Diane-35ED. Medicamentul include, de asemenea, etinilestradiol, care ajută la feminizarea unui bărbat care încearcă să se transforme în femeie. Medicamentul a fost folosit de bărbații care încearcă să își crească sânii pentru a părea feminini. 

Breitbart News a dezvăluit că interesele farmaceutice care profită de pe urma transsexualității au lucrat continuu pentru a normaliza fenomenul.

Un raport de investigație al Breitbart News a descoperit că proiectul GenderCool, care încearcă să normalizeze transgenderismul infantil prin asigurarea aparițiilor mediatice de profil înalt pentru tinerii care se identifică ca fiind transgender, a fost sponsorizat de AbbVie Pharmaceuticals. 

Copiii implicați în organizație, precum și fondatoarele Jennifer Grosshandler și Gearah Goldstein, au apărut în emisiunea Today Show cu Megyn Kelly. Într-un alt caz, activiștii din cadrul organizației s-au întâlnit cu președintele Biden la Casa Albă și chiar au vorbit din spatele podiumului prezidențial.

AbbVie produce Lupron, un medicament care blochează pubertatea și care a fost folosit și pentru a castra chimic infractorii sexuali. 

Breitbart News a dezvăluit, de asemenea, că mai mulți medici, inclusiv directorii diferitelor clinici de gen din spitalele pentru copii, au primit compensații financiare de la AbbVie și Endo Pharmaceuticals, ambele creatoare de medicamente de blocare a pubertății.