ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


După Bud Light și Target, brandul de îmbrăcăminte North Face se confruntă cu un boicot din partea internauților, după ce a promovat un transsexual îmbrăcat în haine colorate pentru a celebra Pride Month, transmite Daily Mail.
 
Acțiunile companiei au scăzut deja cu aproape 12%.
 
Backlash: Shares in VF Corp, The North Face's parent company, are already down

Reclama "Summer of Pride" a companiei a fost lansată ieri pe pagina sa de Instagram și a stârnit deja furia consumatorilor. 

Spotul publicitar îl prezintă pe travestitul "Pattie Gonia" care le spune consumatorilor: "ieșiți în natură cu noi!"

„Bună, sunt eu, Patti Gonia - un homosexual din viața reală. Astăzi mă aflu aici cu North Face și vă invităm să ieșiți în natură cu noi!"

„Natura te lasă să fii cine ești, așa că, pentru al doilea an consecutiv, The North Face găzduiește Summer of Pride împreună cu (ei/ele) pentru a te sărbători pe tine și toate modurile frumoase în care ieși afară'.”

Marca a difuzat anul trecut o reclamă similară în care Pattie Gonia spunea: ”Natura te lasă să fii cine ești... chiar și gay! ”

„Doamnelor și domnilor, sunteți invitați cordial la vara mândriei alături de prietenii mei de la North Face. Călătorim cu toții gay prin America.  Puneți-vă cizmele și ieșiți.”
 
VIDEO: