Cea mai importantă companie aeriană din Canada lansează o tehnologie de identificare digitală și recunoaștere facială
Anumite caracteristici de „siguranță" - și „comoditate" - au devenit aproape un slogan în baza căruia diverse forme de identificare digitală, bazată pe biometrie, sunt introduse în prezent de diverse sectoare din diverse industrii din întreaga lume, scrie ReclaimTheNet.
Canada, care, de altfel, s-a dovedit la fel de dornică să submineze datele reale și viața privată în orice circumstanțe, pare acum să fi intrat în jocul de verificare a identității prin recunoaștere facială în aeroporturi.
Air Canada a anunțat acum că derulează un program pilot care permite pasagerilor să folosească această „siguranță și comoditate" pentru a-și dovedi identitatea. Un număr de zboruri - și anume cele care pleacă de la Aeroportul Internațional Vancouver (YVR) pe zboruri „selecte" spre Winnipeg, precum și pasagerii eligibili care intră în Air Canada Cafe de la Aeroportul Internațional Pearson din Toronto, sunt toate eligibile.
Dar ceilalți nu ar trebui să se teamă că vor pierde, deoarece proiectul pilot este menit să deschidă porțile pentru pasagerii care călătoresc în altă parte, din nou pe măsură ce opțiunea de identificare digitală este extinsă la aeroporturile canadiene „selecte", precum și la clienții de elită.
„Comoditate" - dar cu un preț general destul de ridicat, în ceea ce privește siguranța datelor personale și confidențialitatea, este din nou prioritară - iar Air Canada spune că „mulți clienți" optează acum pentru utilizarea ID-ului digital doar pentru a face lucruri precum deblocarea telefoanelor, intrarea la locul de muncă, verificarea facială a interacțiunilor financiare - activități care, de obicei, nu necesită nicio gândire și care economisesc o secundă de timp.
Air Canada vorbește despre toate aceste evoluții într-o manieră pozitivă, iar apoi se poziționează ca lider în Canada, atunci când vine vorba de testarea „identificării digitale folosind tehnologia de recunoaștere facială pentru a valida rapid identificarea clienților". Desigur, se presupune că este, de asemenea, sigur și precis, deocamdată, „la anumite puncte de contact din aeroporturi", continuă comunicatul de presă. În acest moment, participarea este voluntară. Dar ideea este în mod clar de a face acest lucru atât de acceptabil ca fiind convenabil - încât se preconizează că mai multe persoane care își predau în mod voluntar datele biometrice se vor găsi în viitorul apropiat. Unii ar putea spune că, odată ce călătoria cu avionul a devenit, în cel mai bun caz, o pacoste și, în cel mai rău caz, un coșmar care necesită mult timp, după 11 septembrie 2001, controversata tehnologie biometrică este acum oferită ca o modalitate de a „îndrepta" această greșeală - de a le fura oamenilor și mai mult din datele lor.
Înscrierea digitală a ID-ului, așa cum o lansează Air Canada, este „o singură funcție din aplicația Air Canada" - iar promisiunea este că „datele biometrice sunt criptate și stocate doar pe telefonul mobil al clientului".
Nu ar trebui să fie prea greu de convins clientul înclinat spre comoditate să creadă că „vor fi păstrate doar pentru o perioadă de până la 36 de ore, sub rezerva standardelor riguroase de confidențialitate și securitate ale Air Canada".
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Ungaria, sfidare totală în România: Un demnitar ungur s-a plimbat prin Transilvania timp de 3 zile fără să menționeze o singură dată numele României
Singura veste bună pentru vaccinați: Există tratament de detoxifiere a proteinelor spike. Ce recomandă Dr. Peter McCullough
CNSAS a declanșat procedura de verificare a lui VASILE BĂNESCU. Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei refuză să-și ofere datele instituției care cercetează trecutul său în raport cu Securitatea. DOCUMENT EXCLUSIV
Recomandările noastre
Secțiuni: Externe Prima pagină Știri
Locații: Canada
Subiecte: identitatea digitală
Organizații: Air Canada
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (1)