ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor au publicat un „instrument de evaluare" pentru profesori și administratori de școli pentru a măsura angajamentul lor față de „incluziunea LGBTQ" în clasele în care predau, scrie breitbart. 

Instrumentul pune întrebări importante despre personalul școlar și despre fidelitatea acestuia față de teoria queer, inclusiv încurajarea profesorilor de educație sexuală să aibă o anatomie neutră din punct de vedere al genului.

Acesta insistă asupra pledoariei, apartenenței la „Alianța Gay/Straight Alliance" a unei școli, tranziției sociale a copiilor și decorarea sălilor de clasă cu propagandă LGBT.

„Această inovație a CDC echivalează cu puțin mai mult decât intimidarea profesorilor, administratorilor și profesioniștilor din domeniul sănătății școlare care ar putea avea rezerve față de eforturile de „afirmare" și „incluziune" în școli", a declarat fondatoarea și președinta Parents Defending Education, Nicole Neily, pentru Breitbart News. „Este îngrijorător faptul că în timpul unei pandemii globale, acesta este locul în care s-au concentrat eforturile CDC."

Divizia de Sănătate a Adolescenților și a Școlilor din cadrul CDC a postat documentul „Incluziunea LGBTQ în școli: Un instrument de autoevaluare" pe Twitter marți. Fiind o autoevaluare, scopul instrumentului este de a evalua angajamentul unui profesor sau al unui administrator școlar față de această ideologie și de a sugera locurile în care aceștia pot fi "aliați" mai buni. În timp ce CDC spune că ghidul nu este obligatoriu la nivel național, pare foarte posibil ca un administrator școlar să îl facă obligatoriu pentru școala sa. Fidelitatea față de ideologie este măsurată pe baza unui „Continuum de incluziune LGBTQ", care clasifică persoanele ca fiind „angajate în schimbare", „încep să răzbată" și „aliat minunat", așa cum se poate observa în figura de mai jos:

 
 
 „Dacă un profesor sau un administrator este „minim incluziv", acesta „nu este încă bine pregătit pentru a oferi medii incluzive și de susținere pentru elevii LGBTQ". Angajați-vă să faceți schimbări și veți avansa pe continuum în scurt timp!" Chiar și cei „foarte incluzivi" mai au mai mult „de lucru" , deoarece trebuie să „recunoască faptul că întotdeauna se poate face mai mult. Ca toți aliații buni, veți dori să continuați să explorați și să învățați și să vă împărtășiți cunoștințele cu ceilalți".

Potrivit CDC, instrumentul „nu este un instrument de măsurare a gradului de incluziune sau un instrument pentru ca oamenii să obțină un scor „ridicat" și să presupună că nu mai au nimic de făcut". Mai degrabă, instrumentul adoptă tactul multor ideologii de stânga - potrivit căruia, pentru a fi un activist adevărat, „munca" este perpetuă.

Pentru a fi incluziv, profesorul sau administratorul trebuie să fie  de acord cu fiecare afirmație, sugerând că cei care nu realizează acțiunile din evaluare într-o măsură suficientă trebuie reeducați pentru ideologia de gen. Instrumentul recomandă resurse pentru o astfel de reeducare. În evaluarea creată pentru „toți utilizatorii", personalul școlar este rugat să aprecieze dacă poate „să își asume genul, identitatea de gen sau orientarea sexuală a unui elev".

De asemenea, personalul nu trebuie să folosească termeni de gen precum „prieten" și „prietenă" atunci când se referă la cupluri, ci să folosească termenul neutru din punct de vedere al genului „partener". În mod similar, se stipulează utilizarea unei „terminologii incluzive" precum „pronume preferate" și „nume alese" în locul pronumelor și numelor lor reale. Recent, s-a constatat că această tranziție socială este mult mai periculoasă decât au afirmat medicii, un studiu constatând că astfel de acțiuni „perpetuează" de fapt disforia de gen la copii, mai multe țări europene trăgând un semnal de alarmă cu privire la această practică.

Testând dacă nivelurile de „educare" ale unei persoane sunt acceptabile, evaluarea încurajează personalul școlar să „îi corecteze pe cei din jurul meu dacă îi aud folosind un limbaj sau o terminologie incorectă, depășită, depreciativă sau dăunătoare".

„Pledez pentru materiale incluzive și de afirmare LGBTQ în toate mediile școlare și în sălile de clasă", se mai arată în evaluare. În mod similar cu tranziția socială - care face parte din „afirmarea genului" - s-a constatat că o astfel de metodă de „îngrijire" a copiilor cu confuzie de gen nu are nicio bază în medicină. La finalul evaluării, se notează răspunsurile și se recomandă resurse pentru a deveni „aliați".

 
 CDC 'LGBTQ Inclusivity' assessment resource recommendations. (Centers for Disease Control and Prevention).
 
 Evaluarea pentru administratori este oarecum diferită, întrebându-i dacă urmăresc politici care „permit elevilor să folosească baia/clubul care se aliniază cu genul ales". Se pare, de asemenea, că CDC dorește ca administratorii să permită unui elev să își schimbe „actele pentru a prezenta numele și pronumele alese, mai degrabă decât numele legal".  În plus, administratorii ar trebui să urmeze politici tehnologice care să le permită elevilor să acceseze „conținut și informații LGBTQ adecvate vârstei". Evaluarea nu sugerează ce înseamnă „adecvat vârstei", dar aceste politici sunt de obicei promovate de persoane care cred că evenimentele de drag queen sunt „adecvate vârstei" pentru copiii mici.

Evaluarea pentru educatori încurajează cadrele didactice să aibă în clasă propagandă care „include etichete vizuale (de exemplu, steaguri curcubeu, triunghiuri roz, semne de baie unisex) care să marcheze faptul că este un spațiu sigur pentru elevii LGBTQ". În mod similar, materialul didactic ar trebui să fie îmbogățit cu ideologie de gen, „asigurându-se că sunt prezentate persoane, istorie, evenimente și resurse LGBTQ". Pentru cei care predau educație sexuală, trebuie prezentate informații despre „o gamă de identități de gen și orientări sexuale".
 
 
 PDF

 

LGBTQ - Inclusivity (CDC) by Verónica Silveri