ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


CDC a finanțat Colegiul American al Obstetricienilor și Ginecologilor (ACOG) cu 11 milioane de dolari pentru a promova vaccinarea COVID-19 ca fiind "sigură și eficientă" pentru femeile însărcinate, potrivit unei investigații publicate săptămâna aceasta de avocata Maggie Thorp, relatează The Defender.

Documentele obținute de Thorp prin intermediul unei solicitări în temeiul Freedom of Information Act (FOIA) au dezvăluit că CDC și ACOG au încheiat mai multe "acorduri de cooperare" pentru a desfășura activități concepute și controlate în mare parte de CDC și condiționate de aderarea ACOG la politicile CDC privind infecția și controlul COVID-19.

ACOG este "prima" organizație profesională a obstetricienilor și ginecologilor, cu peste 60.000 de membri din întreaga Americă, se arată pe site-ul acesteia.

În linii mari, subvențiile au sprijinit dezvoltarea de strategii de comunicare prin intermediul rețelelor sociale, seturi de instrumente care să sprijine "conversații eficiente despre vaccinarea împotriva COVID-19" între medici și pacienți și angajarea unei firme de comunicare în domeniul sănătății publice globale, APCO Worldwide, pentru a produce diverse materiale de comunicare.

Potrivit lui Thorp, din decembrie 2020, când vaccinurile au intrat pe piață, până la 21 iulie 2021, ACOG a avut o poziție neutră privind vaccinarea în timpul sarcinii, recomandând ca femeile însărcinate "să fie libere să ia propria decizie cu privire la vaccinarea COVID-19".

Dar această recomandare "s-a schimbat brusc la 30 iulie 2020", a spus Thorp, pentru a recomanda vaccinarea femeilor însărcinate.

Astăzi, ACOG "recomandă ca toate persoanele eligibile cu vârsta de 6 luni și mai mult, inclusiv persoanele însărcinate și cele care alăptează, să primească un vaccin sau o serie de vaccinuri COVID-19", precum și un rapel.

Banii pentru subvenții provin din oportunitățile de finanțare federală legate de COVID-19, cum ar fi Coronavirus Preparedness and Response Supplemental Appropriations Act și CARES Act, potrivit documentelor de subvenționare.

Beneficiarii granturilor și orice organizații "flow-down" cărora le pot acorda bani din aceste granturi trebuie să respecte "directivele și orientările existente și viitoare" ale Departamentului de Sănătate și Servicii Umane al SUA (HHS), organizația mamă a CDC, în ceea ce privește controlul și răspândirea COVID-19.

Acest lucru include, de asemenea, împărtășirea cu CDC a oricăror date colectate în cadrul activităților finanțate prin granturi, inclusiv a datelor de testare a COVID-19.

'O vastă operațiune guvernamentală secretă și ascunsă declanșată ... la apogeul fricii și izolării noastre'

Această colaborare CDC-ACOG face parte din abordarea strategică a CDC și HHS privind vaccinarea COVID-19, încapsulată în campania de educație publică "We Can Do This".

Prin această campanie, HHS și CDC au căutat, după propriile lor cuvinte, să "motiveze schimbarea comportamentului", prin mesaje strategice, deseori elaborate de firme de relații publice, folosind "studii de piață, mesaje cheie, parteneriate și acțiuni de informare, mass-media plătite și câștigate și mostre creative", în toate domeniile vieții oamenilor.

Cu o finanțare federală de 3 miliarde de dolari de la Casa Albă pentru ca statele să o distribuie agențiilor locale și organizațiilor non-profit și sute de milioane de dolari în subvenții directe către asociații medicale și organizații non-profit, HHS și CDC au încercat să formeze și să finanțeze "mesageri de încredere", cum ar fi profesori, lideri religioși, persoane cu influență în social media, lideri și membri ai comunității și alții, care să transmită mesajul CDC, dar fără marca CDC.

Acest lucru a inclus, de asemenea, a scris Thorp, crearea Corpului comunitar COVID-19 - care amintește de programul de ajutorare a muncii Civilian Conservation Corps al lui Theodore Roosevelt, care a pus milioane de oameni la muncă în timpul Marii Depresiuni - descris ca fiind "o rețea națională, de bază, de voci locale pe care oamenii le cunosc și în care au încredere pentru a-i încuraja pe americani să se vaccineze".

Corpul comunitar COVID-19 viza populațiile "reticente la vaccinare", inclusiv femeile însărcinate, a dezvăluit investigația lui Thorp.

Thorp a numit "mesagerii de încredere" "caii troieni" ai CDC, care au folosit relațiile interpersonale de încredere pentru a intra în viața personală a oamenilor și a comunica mesajul CDC.

Ea a declarat pentru The Defender:

"Cred că ceea ce este cel mai deranjant este faptul că guvernul viza aceste relații interpersonale folosind oameni care făceau parte din cercurile noastre intime într-o perioadă în care toată lumea se simțea izolată și temătoare.

"Relațiile interpersonale au fost exploatate într-un mod pe care eu, personal, l-am considerat foarte lipsit de etică, deoarece a exploatat și a profitat de vulnerabilitățile oamenilor. Mulți s-au simțit izolați de foarte mulți oameni și de activitățile și rutinele lor normale.

"A fost, în esență, o operațiune guvernamentală vastă și secretă, declanșată asupra noastră atunci când eram cei mai vulnerabili, la apogeul fricii și izolării noastre."

CDC, ACOG aveau date care arătau riscurile pentru femeile însărcinate, dar, cu toate acestea, au promovat vaccinurile oricum.