ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice donație este binevenită. Doamne, ajută!

Mai multe companii majoritar străine și-au dat mâna în România să semneze „Carta Diversității”, un fel de proclamație pentru incluziunea minorităților - inclusiv a celor sexuale - care face parte dintr-o serie de documente similare din mai multe state, prin care U.E. marchează „luna europeană a diversității”. „Unitate în Diversitate” este sloganul afișat, dar cuvântul „diversitate” este din ce în ce mai des folosit ca acoperire pentru activismul LGBT, cât și, într-o formă ideologizantă, de organizațiile radicale feministe și activiștii ideologiei de gen.  

Să nu vă imaginați că prin „diversitate” și „incluziune” vor fi vreodată apărate valori firești sau comunități religioase persecutate în pandemie! Aceste două cuvinte sunt dedicate cu predilecție minorităților etnice și/sau sexuale, imigranților și disforicilor de gen, care se pretind altceva decât îi recomandă sexul biologic. Mișcarea LGBT mascată sub umbrela „diversității” este îmbrățișată deja în România, prin semnarea Cartei Diversității, de instituții sau companii majoritar străine și filiale românești ale unor firme străine, cum ar fi:
 
Ambasada Marii Britanii la București, Ambasada Suediei la București, British Council, KPMG, Camera de Comerț Britanică-Română, IKEA, PwC, Carrefour, Samsung, OMV-Petrom, IAA, Heidelberg Cement, KRUK, JW Marriott, JYSK, Coca-Cola HBC România, Unilever, BRD, Rogalski Damschin, Michelin, Henkel, Accenture, Tenaris Silcotub, BAYER, Deloitte, Holcim, Siemens, Direcția Regională de Statistică a Municipiului București, Sanofi, L'Oreal România, Nestle, Enel, Kaufland, DIGI, AVON, Orange, BCR, IBM, Vodafone, Metro, Mondelez International, Citi, Sodexo, The CSR Agency, UAPR, Publicis One, Pastel, Rețeaua Națională a Muzeelor din România, Minio Studio, Transylvania Animal Care, Adrenallina, MKOR, GenPact, PHILIPS, Comm360, Unlock, Robert Both Studio, Equal Advice, Wens, Raiffeisen Bank, ActiveWatch, Penny Market, CEZ Group, OTP Leasing, Liceul special pentru deficienți de vedere Buzău, Comitet Sectorial Administrație și Servicii Publice, Lowden, Hope and Homes for Children, Accept, DGASPC Sector 6, „AUR”- A.N.S.R.U., Ministerul Muncii și Justiției Sociale, Agenda 21, I.S.M.B., MAHLE, ANFP, ATCA, Prefectura Giurgiu, C.C.D., Primăria Calvini, Primăria Ploiești, Primăria Cornu, ANPD, Primăria Sectorului 4, ICF România, United Media, Essilor, Knight Frank, Ministerul Comunicațiilor și Societății Internaționale, Roma Education Fund, Dentons, ANBPR, Inditex, Edenred, Betfair, Teleperformance, SPHERAm LeGrand, Up Romania, Ateliere fără frontiere, Société Générale, Philip Morris România, London Stock Exchange Group, Brown-Forman, ASHOKA, EATON, NEPI Rockcastle, Luxoft, Elton, EaSI, Groupe Renault, Provident, ADV, PTC, Johnson-Johnson, TE Connectivity, Centrul Step by Step, EY, DHL, Zentiva, Leroy Merlin, BCR Asigurări, Omniasig, Asirom, Agenția Națională pentru Egalitate de Șanse între Femei și Bărbați, Heineken etc.
 
Culmea, pentru asta se mai și plătește o taxă de 300 de euro (companii și instituții publice) sau 30 de euro (ONG-uri).
 
Nu este deloc clar în ce calitate au semnat instituții publice ale statului român această Cartă pro-LGBT și din ce filă de buget au achitat taxa de 300 de euro.   
 
Chiar în această săptămână, semnalam deja că IKEA și Renault România au afișat în cadrul acestei „luni a diversității” însemnele LGBT, respectiv curcubeul. De altfel, întreaga simbolistică a campaniei se derulează sub culorile curcubeului, ceea ce ar trebui să dea de gândit celorlalte minorități, ca țiganii sau maghiarii, discriminate în acest fel prin lipsa simbolurilor lor din cadrul elementelor vizuale prin care se identifică Carta și luna diversității. Până la urmă, o diversitate cam monocromă, pentru că, dacă amesteci culorile curcubeului la final dă tot un mare maro.

„Grupul DIGI se alătură semnatarilor Cartei Diversității și campaniei Comisiei Europene „Luna Diversității” printr-o serie de acțiuni de sensibilizare a publicului și angajaților cu privire la incluziunea socială și egalitatea de șanse, sub deviza „Împreună suntem DIGI. #OameniiDigi”.”, se arată într-un comunicat oficial al companiei deținute de maghiarul Zoltan Teszari, potrivit PlayTech.ro
 

„În cadrul campaniei, această mini-serie de portrete ale angajaților, care subliniază ideea diversității de origine, etnie, gen, vârstă sau capacitate de muncă, va putea fi vizualizată, până la finalul lunii mai, pe pagina de Facebook a companiei sau pe canalul de YouTube”, precizează Digi24.ro

Și divizia media a Grupului DIGI susține și se implică activ în această campanie. Astfel, vor fi difuzate ediții speciale ale mai multor emisiuni în care se va discuta despre incluziune și egalitate.

„Digi24 va difuza și un interviu în exclusivitate cu doamna Helena Dalli, comisarul european pentru Egalitate, despre egalitatea de gen și impactul pandemiei asupra acesteia. Alte teme abordate de reporterul Digi24 Andreea Popa în conversația cu comisarul european pentru Egalitate vor fi: strategia UE pentru perioada 2020 – 2025, rolul angajatorilor în promovarea egalității de gen și problema diferenței de salarizare între femei și bărbați la nivelul Uniunii Europene”, se arată în comunicat.

Iar asta nu e tot: Digi va face îndoctrinare pe teme ideologice în rândul angajaților. „Prin webinarii dedicate, principiile enunțate în Carta Diversității, la care grupul a aderat în 2019, vor fi readuse în atenția angajaților grupului și dezbatute transparent”.

Prin aceste acțiuni concertate, grupul Digi își demonstrează adeziunea la Carta Diversității. De menționat că această campanie a Digi a preluat grafic culorile curcubeului, un simbol biblic confiscat de propaganda homosexualilor, conform recomandărilor de la centru, dar s-a ferit să nominalizeze „comunitatea LGBT+”.
 

O serie de companii mari și mici, inclusiv IMM-uri, instituții publice/academice și ONG-uri, sunt invitate să facă reclamă „diversității” prin afișarea curcubeului pe toate canalele de comunicare.

„Luna europeană a diversității este organizată de Platforma UE a Cartelor diversității, împreună cu Cartele naționale și semnatarii lor. Principalul său obiectiv este de a reuni Cartele naționale ale diversității, angajatori mici și mari, companii private, organizații publice, asociații non-profit în jurul unui obiectiv comun - promovarea diversității la locul de muncă și în societate.”, se scrie în manualul micului propagandist, între altele.

Pe lângă pomelnicul de semnatari am remarcat și „ambasadorii diversității” . „Salut efortul celor implicați în acest proiect care promovează toleranța și nediscriminarea, deschizând calea spre diversitate, spre o cultură a drepturilor omului.”, ne spune o anume ambasadoare Irina Moroianu Zlătescu de la SNSPA. Mai cunoscutul pensionar MApN Mircea Toma, recent instalat de USR pe la CNA, susură: „Un ambasador își desfășoară activitatea, îndeobște, într-o țară care nu este a lui. România, o țară cu oameni care afirmă despre ei înșiși că sunt un neam ospitalier, este – așa cum spun barometrele de specialitate - vedetă europeană la intoleranță. Ușile din sufletele românilor se trântesc în fața persoanelor diferite – fie fizic sau intelectual, fie etnic sau religios, fie – doamne ferește – bântuite de vreo orientare sexuală păcătoasă. Cu bagajul meu de valori, mă simt, așadar, suficient de străin în țara mea ca să accept onoarea de a fi ambasador pentru diversitate.”

Evenimentul face parte dintr-un program mai larg al Comisiei Europene axat pe promovarea diversității și combaterea discriminării, în care se explică „Cum acționează UE pentru a proteja oamenii de discriminare rasială, religie sau credință, dizabilitate, vârstă, sex sau orientare sexuală.”