ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Kellogg's, care în mod tradițional a fost cunoscută pentru personajele sale de desene animate, se asociază cu GLAAD (Gay & Lesbian Alliance Against Defamation) pentru a lansa o nouă gamă de cereale numită "Together With Pride", care va ajunge pe rafturi luna viitoare și va costa 4 dolari per cutie mov - din care 3 dolari vor merge către GLAAD. Cerealele în sine vor conține cereale de culoarea curcubeului în formă de inimioare și sclipici comestibil. Kellogg's, care a mai încheiat cel puțin o dată un parteneriat cu GLAAD, a prezentat pe cutie aproape toate personajele sale celebre din desene animate.

În ceea ce este poate cel mai neaoș titlu din 2021, Weekly Metro a anunțat că "noile cereale LGBTQ de la Kellogg's vor să-ți umple gura de mândrie", pentru că acum totul trebuie să fie gay și virtutea trebuie semnalată. Marile afaceri și-au dat seama că sunt mulți bani în a te înfășura în steagul curcubeului, așa că, pe măsură ce "Luna mândriei" (da, o lună întreagă) se apropie, avatarele corporative din social media, bancomatele și semnele de afaceri vor fi brusc împodobite cu curcubeu. 

"Credem că toți tinerii și cei cu suflet tânăr merită un mediu în care să crească și să devină cei mai buni", se arată în legenda de pe cutie. "De aceea, ne-am unit forțele cu GLAAD, devenind mov de Ziua Spiritului, pentru a lua atitudine împotriva bullying-ului sub toate formele și pentru a susține o lume mai acceptabilă pentru tinerii LGBTQ." Este de la sine înțeles că acest tip de cascadorie publicitară permite, de asemenea, companiei Kellogg's să pozeze ca fiind de partea bună a istoriei, spre deosebire de niște simple cereale pentru micul dejun - și este important, se pare, pentru copii să se gândească în profunzime la problemele gay la micul dejun.

Pe partea laterală a cutiei, copiii sunt rugați să își aleagă pronumele, cu opțiuni precum "el/el", "ea/el" și "ei/ele". Există, de asemenea, câteva spații libere utile în cazul în care doriți să le completați pe ale voastre, pentru că în acest stadiu al revoluției inventăm lucruri și toată lumea trebuie să fie de acord cu ele. (Un adolescent isteț a ales "Majestatea Sa" ca pronume preferat). 

Acest tip de lucru a devenit un standard în ultimii ani și este un bun indicator al direcției în care bate vântul cultural. Corporațiile sunt lacome și, prin urmare, au trei motive principale pentru a deveni gay: În primul rând, ele simt că, în acest fle, cultura înclină în această direcție, așa că vor să fie văzute exact acolo unde se află clienții lor. În al doilea rând, mulți lideri de afaceri corporatiste sunt liberali, putred de bogați care se simt vinovați de cât de bine stau și simt nevoia de a-și justifica averea, așa că alăturarea la revoluția de pe partea dreaptă este o modalitate de a face acest lucru. 

Și în al treilea rând, multe companii își înșală angajații în favoarea acționarilor sau folosesc forță de muncă ieftină în țările în curs de dezvoltare, așa că este util să ai niște acreditări pentru a evita întrebările progresiștilor care schimbă semnalele de virtute socială cu politici de stânga reale. Este posibil ca puterea corporatistă să crească într-un ritm care face ca Epoca de aur să pară săracă, dar GLAAD este bucuros să ofere acoperire în schimbul câtorva dolari pentru demonstrații decadente de nuditate publică.