Dr. Sorin-Titus Muncaciu este unul dintre cei mai cerebrali deputați din Parlamentul României, opiniile sale ieșind întoteauna în evidență prin claritate și verticalitate. În prima filmare de mai sus, din cadrul ședintei parlamentare a AUR din 25.09.2023, îl puteți audia vorbind despre cum falimentează actuala coaliție firmele românești.

În următoarea filmare, care reprezintă o intevenție a sa de zilele trecute de la tribuna Camerei Deputaților, acesta explică de ce nu a susținut un vot proguvernamental și cum fură în continuare Guvernul sub pretextul pandemiei, același Guvern care a impus măsurile antiumane și din perioada Covid și a furnizat presei vândute petse 40 de milioane de euro pentru propagandă vaccinistă.

În cadrul moțiunii de cenzură împotriva ministrului Rafila din 18 septembrie Dr. Muncaciu a atras atenția asupra:
- strategiei neștiințifice de înțepare; - tăcerea pe tema efectelor adverse; - secretomania din jurul contractelor (VIDEO la link).

Cu ocazia atribuirii Premiului Nobel pentru Medicină promovatorilor ”vaccinurilor” Covid cu ARNm, Katalin Kariko și Drew Weissman, publicăm o poziția a sa recentă privind aceste seruri experimentale:

SIGUR ȘI EFICIENT? NOI DESCOPERIRI CUTREMURĂTOARE

ADN-ul nociv din vaccinurile Pizer și Moderna Dr. Chris Shoemaker, un medic canadian cu o carieră de 45 de ani în medicina de familie și de urgență, s-a alăturat doctorului LaTulippe pentru o discuție îndrăzneață, despre conținutul letal al "vaccinului" Covid, conform celor mai recente descoperiri, care dezvăluie o contaminare semnificativă cu ADN în fiecare flacon de injectabil anti-Covid.

Până acum, majoritatea oamenilor din America sigur cunosc personal pe cineva care a suferit sau a murit din cauza injecțiilor cu arme biologice Covid. Deși unii încă nu reușesc să facă legătura cea mai probabilă cauză este ignoranța voită.

Omul de știință Kevin McKernan, un expert în genomică medicală, a cărui contribuție la proiectul genomului uman a fost monumentală, a descoperit recent prezența ADN-ului în molecula ARNm și, așa cum era de așteptat, el a fost aspru criticat pentru dezvăluirea sa.

În descoperirile sale, confirmate de mai multe laboratoare de renume, McKernan, include prezența ADN-ului în vaccinurile anti-Covid.

MODIFICAREA GENETICĂ ADN-ul a fost închisă în ceva numit – plasmide, ceea ce înseamnă că nu este o contaminare, dar nici nu a intrat din greșeală, ci înseamnă că producătorii au învelit intenționat ADN-ul în această plasmidă, care seamănă mult cu o nanoparticulă de lipide.

ARNm și ADN-ul produc proteina spike și sunt împachetate în nanoparticule lipidice care permit intrarea în fiecare celulă din corpul uman. ADN-ul a fost învelit astfel încât să fie transferabil în siguranță și, i s-a permis să fie o treime din cantitatea a ceea ce se presupune că era ARNm.

ARNm ar fi dispărut din corpul uman în 8-12 luni, spune Shoemaker. Cu toate acestea, datorită absorbției ADN-ului nou, beneficiarii vaccinurilor pot „produce noi ARNm timp de un deceniu” - consecințele sunt grave, spune el.

Acest lucru face posibilă existența mai multor șanse de a dezvolta cancer, embolie pulmonară si, cel mai probabil infertilitate în următorii 5 -10 ani.

Există, deja, statistici în Noua Zeelandă, despre scădere cu 28% a fertilității și, creșterea cu 20% a mortalității de toate cauzele. Sunt cu 20% mai multe decese în țară decât au avut loc vreodată și cu 28% mai puține sarcini funcționale înregistrate vreodată. Aceste cifre sunt din 2022 și 2023.

De asemenea, Shoemaker, declară că mortalitatea a crescut în SUA, în ultimele 12 luni, cu 40%, un procent foarte mare. O creștere cu 10% a mortalității are loc doar o dată la 250 până la 300 de ani, iar o creșterea de 10% a mortalității se întâlnește doar în timpul războaielor mondiale.

Însă o creștere cu 40% a mortalității de orice cauză, a avut loc în 2022 și 2023 în SUA, ceea se întâmplă o dată la 3 miliarde de ani.

MASS-MEDIA NU VĂ VA SPUNE NICIODATĂ ACEST LUCRU!

Mai mult, se investighează prezența în vaccinuri a unei secvențe genetice promotoare SV40, care acționează ca un comutator care activează expresia genetică și provoacă cancer. Acest fragment genetic a fost detectat inițial în anii 1960 ca un contaminant al vaccinului antipoliomielitic Salks, când beneficiarii acestuia au înregistrat o mare creștere a numărului de cancere.

Atunci când produsul genetic - proteina spike se depune în țesuturi, provoacă o inflamație extinsă și suprimarea sistemului imunitar.

Cancerul proliferează și ar putea fi chiar indus.

Odată ce se produce inflamația în țesuturi și în diverse organe, aceste efecte pur și simplu nu mai pot fi inversate - fibroza este un țesut cicatrizat, nefuncțional. În timp ce Alianța Front Line COVID-19 Critical Care (FLCCC) susține că are un protocol eficient de detoxifiere a proteinelor din spike, acesta este, în cel mai bun caz, un protocol de control al daunelor.

Însă, niciun protocol nu are șanse să inverseze infertilitatea cauzată de cicatrizarea testiculelor și a ovarelor. Nimic nu poate restabili funcția completă și normală a organelor deteriorate.

Singurul factor de revanșă în această crimă împotriva umanității este faptul că oamenii pun acum la îndoială beneficiile tuturor vaccinurilor.

Toate dovezile arată acum că tehnologia ARNm este o armă biologică intenționată, finanțată cu banii noștri din taxe și impozite și, condusă de propriul nostru guvern!

Atacul a fost extrem de reușit, iar numărul victimelor este în creștere și va continua să crească ani de zile, probabil decenii!

Misiunea noastră, a tuturor, este să răspândim adevărul, în speranța că oamenii vor asculta și vor ține cont de mesajul nostru pentru a evita alte dezastre!”, conchide doctorul Sorin Muncaciu.