ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!



"Campania electorală a Crinului ofilit folosește un dublu limbaj. Pe panourile publicitare în limba română pune tricolorul și are sloganul „România Înainte”. Pe panourile în limba maghiară tricolorul a dispărut, precum și „România”, rămânând doar „Înainte”, scopul fiind acela de a prosti atât electoratul maghiar, dar și pe cel românesc. Oricum planurile așa zisei coaliții pro-europene nu au nimic de a face cu poporul, indiferent de etnie, sex, ori religie.

Mai mult, denumirea țării, „România”, a fost înlocuită cu expresia „nu înapoi”. În context, în varianta în limba maghiară panoul cu mesajul „előre! ne hátra” - adică „înainte! nu înapoi” sugerează cumva că „înapoi” reprezintă Bucureștiul, iar „înainte” Bruxelles-ul, eventual Budapesta? 

Întreb doar, că nu prea înțeleg subtilitățile limbii maghiare, precum Crin Antoneascu ori liderii UDMR care cred că se ocupă de campania prezidențială a ofilitului în județele Harghita și Covasna.", semnalează Silviu Molnar/ Gogu Orlando pe Facebook.