Emag revine cu o nouă campanie publicitară în care promovează simboluri comuniste: Agitatorul comunist Mihai Șora explică românilor cum e cu libertatea

Compania de retail online e-mag lovește din nou cu o campanie publicitară în care și-a ales ca protagonist un agitator comunist, devenit, între timp, vârf de lance al mișcării Rezist.
eMAG a dat startul unei campanii de promovare care vrea să promoveze ideea de libertate. Iar pentru asta l-a ales pe Mihai Șora. Cu imagini în alb-negru, în care filosoful ajuns la 102 de ani rememorează epoca de tristă amintire, spunând că avea 30 de ani ”când ne-au condamnat pe toți la frică”, iar pe „copiii noștri la foame și la frig”. Da care, spune el, de 30 de ani se bucură de libertate.
Personajul ales de e-mag să glorifice libertatea câștigată în urmă cu trei decenii de români este fix același care atunci când spune el că ”s-a așternut întunericul” era nici mai mult nici mai puțin decât consilierul Anei Pauker în mandatul acesteia de ministru al Externelor. Pentru ca mai apoi să fie șef cu acte-n regulă peste edituri comuniste, în anii cei mai crunți pentru cultura română, ’50-’60.
Pentru memoria scurtă a celor care l-au ales pe Șora să ne arate cum e cu dictatura și ce bine e în democrație, pe motiv că „singurii în masura sa ne vorbeasca despre libertate sun chiar cei care si-au pierdut-o la un moment dat”, le recomandăm să recitească și un document de arhivă publicat anul trecut de ziaristul Dan Andronic. Și din care reiese că Șora a fost unul din „agitatorii comuniști” din perioada 1948-1951, adică acei ani de frică și întuneric pe care îi blamează acum. „Ce însemna aia agitator în anii 50? Un soi de persoană care duce muncă de agitație politică, de lămurire, convingere și mobilizare a maselor în vederea unei acțiuni. (DEX) Adică înscrierea în partidul comunist, colectivizarea, predarea cotelor, identificarea și pedepsirea chiaburilor”, explica jurnalistul.
E-mag nu e la prima campanie prost inspirată. În 2017, compania de retail a promovat o campanie publicitară sub sloganul „Revoluția prețurilor”, care folosea simboluri comuniste, așa cum ActiveNews scria AICI.
În clipul rulat la televiziuni s-au folosit multe simboluri comuniste, inclusiv steagul roșu și steaua, cu trimitere evidentă către revoluția bolșevică din Rusia. Dar și o imagine a propagandei cu Lenin.
În trecut, un angajat emag a promovat adevărate „liste negre” în care publicații neconforme cu ideile sale erau etichetate negativ.
Susține ActiveNews

Participă prin sprijinirea noastră
la lupta pentru Adevăr!
la lupta pentru Adevăr!
căci mâine nu se știe ce ne mai așteaptă.
Pe același subiect

ActiveNews riscă să-și suspende apariția. Secretele și nevoile noastre. APEL CĂTRE CITITORI

Israelul vrea să-L interzică pe Iisus. Cei care propovăduiesc Evanghelia ar putea fi trimiși la închisoare

Lovitura de Grație: “Niciodată nu l-am văzut pe Joe Biden atât de speriat!”

Andrei Dîrlău: China se pregătește de război. Și nu doar China. MARELE RĂZBOI GLOBAL

ȚINTA ESTE HRISTOS! Să țineți minte lucrul acesta! Dr. Oana Mihaela Secară a exprimat sinteza atacului pandemic mondial. Conferințele Medicilor pentru Libertate: Dictatura medicală vs studiile validate academic - VIDEO și PDF

Xi: “Acum au loc schimbări cum nu au mai fost în ultimii o sută de ani”
Recomandările noastre

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (2)