ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Globaliștii de la Forumul Economic Mondial au instruit guvernele din întreaga lume să înceapă să raționalizeze drastic carnea și combustibilul, accelerând astfel procesul de realizare a agendei lor de Mare Resetare, relatează En Volve.

Potrivit unui studiu realizat de academicieni aliniați globaliștilor, raționalizarea în stilul celui de-al Doilea Război Mondial este răspunsul la așa-numita criză climatică.
 

 
Autorii consideră că o schemă de raționalizare ar fi mai echitabilă decât cotele individuale, deoarece, spre deosebire de taxele pe carbon și de schemele de credite de carbon - ambele propuse ca răspuns la schimbările climatice - raționalizarea nu ar permite celor bogați să își "cumpere ieșirea".

Cercetătorii susțin că o schemă de raționalizare ar putea avea, de asemenea, aplicații mai largi. "Conceptul de raționalizare ar putea fi de ajutor, nu numai în ceea ce privește atenuarea schimbărilor climatice", spune coautorul principal, Dr. Nathan Wood, "ci și în ceea ce privește o serie de alte probleme sociale și politice - cum ar fi actuala criză energetică."

El a adăugat:

"Criza costului vieții a arătat ce se întâmplă atunci când penuria duce la creșterea prețurilor, prețurile energiei crescând vertiginos și lăsând grupurile vulnerabile în imposibilitatea de a-și plăti facturile. În prezent, cei care trăiesc în sărăcie energetică nu pot folosi nici pe departe partea lor echitabilă de energie, în timp ce cei mai bogați din societate sunt liberi să folosească atâta energie cât își pot permite."

Deși studiul nu este nimic mai mult decât o cercetare în acest stadiu, situația s-ar putea schimba foarte repede, mai ales că ne apropiem de 2030, o dată-cheie pentru obiectivele de dezvoltare durabilă ale Agendei 2030 a ONU și pentru acordurile climatice de la Paris. Este deja clar că lumea nu-și va respecta angajamentele asumate.

Sunt deja puse în aplicare noi sisteme pentru a limita mobilitatea și consumul personal și cu siguranță vor urma și altele. Propunerile recente privind așa-numitele "orașe de 15 minute" au stârnit numeroase critici în întreaga lume, inclusiv în orașe precum Oxford, unde urmează să aibă loc teste pilot.

Începând cu 2024, Oxford va fi împărțit de consiliul local într-o serie de șase "cartiere" separate, iar deplasarea cu mașina între acestea va fi puternic restricționată și va fi supusă unor amenzi în cazul în care nu este autorizată.

Locuitorii orașului vor putea solicita permise speciale care să le permită să circule cu mașina în alte cartiere timp de până la 100 de zile pe an. În caz contrar, aceștia trebuie să folosească transportul public, bicicleta sau să meargă pe jos pentru a se deplasa dintr-un cartier în altul.