Harta autostrăzilor din România. Cele 11 noi autostrăzi care se vor construi până în anul 2030

Până în anul 2030, românii ar putea circula pe 11 noi autostrăzi, prevede Master Planul General de Transport al României trimis marți spre aprobare către Guvern.
Cel mai repede, adică în 2017 și 2018, vor trebui să fie încheiate lucrările la două tronsoane din Autostrada Transilvania, adică la porțiunea Suplacu de Barcău - Borș (+Oradea) și la ruta Nădășelu - Suplacu de Barcău, iar în 2020 ar trebui să fie gata și rutele Sibiu - Brașov, Târgu Neamț - Iași - Ungheni și Craiova - Pitești.
Master Planul General de Transport al României trimis spre aprobare Guvernului este documentul care stabilește modul în care va evolua infrastructura din România până în 2030, atât rutieră, cât și feroviară, navală, aeriană și multimodală.
Autostrada Sibiu - Pitești ar urma să fie gata în 2022, va avea o lungime de 116,60 km și va costa, în total, 1673,57 milioane de euro.
Tot în 2022, românii ar putea circula pe încă două șosele de mare viteză aflate printre prioritățile Master Planului, și anume Comarnic - Brașov și Târgu Neamț - Iași - Ungheni. Controversata autostradă Comarnic - Brașov ar urma să aibă o lungime totală de 58 de kilometri, și va costa, în total, 997,75 milioane de euro.
Autostrada Târgu Neamț - Iași - Ungheni, a treia pe lista ministerului în Master Planul General de Transport, a fost inclusă în bugetul României la finele anului trecut, iar autoritățile estimau că lucrările vor începe cel târziu în 2016.
Alte proiecte de autostradă trecute în Master Planul General de Transport sunt cele pentru Autostrada Sibiu-Brașov, cu termen de finalizare în anul 2020 (120 de kilometri lungime, costuri de 816,44 milioane de euro), Autostrada Craiova-Pitești care trebuie să fie gata tot în 2020 (aproximativ 125 de kilometri și 900 de milioane de euro), Inelul București (A0), cu începerea lucrărilor în 2018 și terminarea lor în 2022 (102 kilometri lungime și 1,335 miliarde de euro costuri).
Pentru Autostrada Târgu Mureș - Târgu Neamț lucrările ar trebui să înceapă în acest an, iar termenul-limită este 2026. Numărul total de kilometri ar fi de 183, iar cheltuielile ar urma să ajungă la aproape 3 miliarde de euro. Mai târziu, în 2012, ar trebui să fie demarate lucrările la drumurile rapide între Ploiești și Comarnic (51 de kilometri, 306 milioane de euro costuri), dar și între Brașov și Bacău, lung de 160 de kilometri, la un preț total care este estimat la 1,845 miliarde de euro.
În zona infrastructurii rutiere au fost incluse în Master Planul General de Transport și proiectele prioritare pentru drumurile expres, termenul de finalizare cel mai îndepărtat fiind 2036. Prioritățile listate în document se referă la modernizarea actualei centuri a Capitalei, de la autostrada spre Pitești până la cea spre Constanța,, iar alte șosele de acest fel care sunt prioritizate sunt Ploiești - Buzău, Bacău - Focșani, Buzău - Focșani, Constanța - Brăila.
Masterplan-ul poate fi citit AICI
Cel mai repede, adică în 2017 și 2018, vor trebui să fie încheiate lucrările la două tronsoane din Autostrada Transilvania, adică la porțiunea Suplacu de Barcău - Borș (+Oradea) și la ruta Nădășelu - Suplacu de Barcău, iar în 2020 ar trebui să fie gata și rutele Sibiu - Brașov, Târgu Neamț - Iași - Ungheni și Craiova - Pitești.
Master Planul General de Transport al României trimis spre aprobare Guvernului este documentul care stabilește modul în care va evolua infrastructura din România până în 2030, atât rutieră, cât și feroviară, navală, aeriană și multimodală.
Autostrada Sibiu - Pitești ar urma să fie gata în 2022, va avea o lungime de 116,60 km și va costa, în total, 1673,57 milioane de euro.
Tot în 2022, românii ar putea circula pe încă două șosele de mare viteză aflate printre prioritățile Master Planului, și anume Comarnic - Brașov și Târgu Neamț - Iași - Ungheni. Controversata autostradă Comarnic - Brașov ar urma să aibă o lungime totală de 58 de kilometri, și va costa, în total, 997,75 milioane de euro.
Autostrada Târgu Neamț - Iași - Ungheni, a treia pe lista ministerului în Master Planul General de Transport, a fost inclusă în bugetul României la finele anului trecut, iar autoritățile estimau că lucrările vor începe cel târziu în 2016.
Alte proiecte de autostradă trecute în Master Planul General de Transport sunt cele pentru Autostrada Sibiu-Brașov, cu termen de finalizare în anul 2020 (120 de kilometri lungime, costuri de 816,44 milioane de euro), Autostrada Craiova-Pitești care trebuie să fie gata tot în 2020 (aproximativ 125 de kilometri și 900 de milioane de euro), Inelul București (A0), cu începerea lucrărilor în 2018 și terminarea lor în 2022 (102 kilometri lungime și 1,335 miliarde de euro costuri).
Pentru Autostrada Târgu Mureș - Târgu Neamț lucrările ar trebui să înceapă în acest an, iar termenul-limită este 2026. Numărul total de kilometri ar fi de 183, iar cheltuielile ar urma să ajungă la aproape 3 miliarde de euro. Mai târziu, în 2012, ar trebui să fie demarate lucrările la drumurile rapide între Ploiești și Comarnic (51 de kilometri, 306 milioane de euro costuri), dar și între Brașov și Bacău, lung de 160 de kilometri, la un preț total care este estimat la 1,845 miliarde de euro.
În zona infrastructurii rutiere au fost incluse în Master Planul General de Transport și proiectele prioritare pentru drumurile expres, termenul de finalizare cel mai îndepărtat fiind 2036. Prioritățile listate în document se referă la modernizarea actualei centuri a Capitalei, de la autostrada spre Pitești până la cea spre Constanța,, iar alte șosele de acest fel care sunt prioritizate sunt Ploiești - Buzău, Bacău - Focșani, Buzău - Focșani, Constanța - Brăila.
Masterplan-ul poate fi citit AICI
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!

RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect

Bombă de proporții: JUSTIȚIA A SUSPENDAT LOVITURA DE STAT! Curtea de Apel a anulat hotărârea abuzivă a CCR. Turul II Înapoi

După ce au ”pierdut” Coiful Dacic, olandezii vor și sculpturile lui Brâncuși

PANICĂ în Spania, Portugalia și Franța după ce țările UE au fost afectate de o pană masivă de curent electric. ACTUALIZARE: Motivul ”științific” este enunțat ca fiind un ”fenomen atmosferic rar”. Peninsula Iberică PARALIZATĂ - Noaptea aduce HAOSUL

SISTEMUL CONTRAATACĂ: Alexandru Vasile, judecătorul curajos care a suspendat anularea alegerilor, atacat de CSM! - SOLIDARITATE! Cine este eroina Gheorghița Popescu, cea care a încercat urgentarea deciziei motivând apropierea alegerilor

Bombă cu ceas pe masa CNSAS! ”Dosarul de Securitate al președintelui CCR, Marian Enache, este la DGIA, serviciul secret al Armatei”. Paralela cu cazul Traian Băsescu, alias ”Petrov”

Viganò: Conclavul este falsificat – De aceea, viitorul Papă nu va avea autoritate
Recomandările noastre

22 aprilie 1990, startul Pieței Universității. În urmă cu 35 de ani începea cea mai amplă manifestație anticomunistă din Europa Centrală și de Est. VIDEO și GALERIE FOTO

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)